Hôtel Restaurant de la Poste et La Grange Détente, espace bien-être
Hotel di Chateauneuf-de-Randon terdapat sauna dan perkhidmatan spa
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Restaurant de la Poste et La Grange Détente, espace bien-être
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Quadruple Room
Quadruple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Superior Double Room
Superior Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Standard Studio
Standard Studio
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Comfort Triple Room
Comfort Triple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Twin Room
Twin Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian berasingan
Pengering rambut
Khidmat champagne
Cerek elektrik
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room
Comfort Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Khidmat champagne
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Hartanah serupa
Domaine De Barres
Domaine De Barres
Kolam
Spa
Termasuk parkir
Wi-fi percuma
9.0 daripada 10, Hebat, (113)
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
L'Habitarelle, Chateauneuf-de-Randon, Lozere, 48170
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.88 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.50 untuk dewasa dan EUR 7.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk sistem keselamatan
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
de la Poste
Hôtel de la Poste
Hôtel Poste Chateauneuf-de-Randon
Poste Chateauneuf-de-Randon
Hôtel de la Poste
Hôtel Restaurant de la Poste
Hôtel de la Poste et La Grange Détente espace bien être
Soalan lazim
Hôtel Restaurant de la Poste et La Grange Détente, espace bien-être Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
7 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Julien
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Julien
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
brunet
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
brunet
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Virginie
16 Ogo 2024
Virginie
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Florian
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Florian
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
david
Pengembara perniagaan
1 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
david
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
mathilde
25 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mathilde
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jean-Claude
30 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Claude
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
francoise
30 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
francoise
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Philippe
16 Feb 2024
Philippe
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
STEPHANE
Pengembara perniagaan
13 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
STEPHANE
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Pieter
9 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pieter
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Bjarte
20 Mei 2023
Bjarte
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Roselem
Pengembara perniagaan
5 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roselem
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Celia
24 Sep 2022
Celia
Menginap 1 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
SANDRINE
21 Ogo 2022
SANDRINE
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
François
Pengembara perniagaan
3 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
François
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Kathleen
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kathleen
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
luc
3 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
luc
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Armand
Pengembara perniagaan
30 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Armand
Menginap 3 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Pauline
Mengembara bersama keluarga
29 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour très agréable
Pauline
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Evelyne
22 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Evelyne
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Henri
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Henri
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
14 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pascal
8 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
Menginap 1 malam pada Sep 2019