OZ Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Bocagrande dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk OZ Hotel

Meja sambut tetamu
Koridor
Serambi
Suite | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, tilam berlapik
Depan hartanah

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM367
RM367 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Feb - 26 Feb

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Classic Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Carrera 3 N 4-61, Cartagena, Bolivar, 130001

Tempat berdekatan

  • Pantai Bocagrande - 3 min berjalan kaki
  • Pantai Castillo Grande - 11 min berjalan kaki
  • Menara Jam - 5 min memandu
  • Pusat Konvensyen Cartagena de Indias - 6 min memandu
  • Kastil San Felipe de Barajas - 6 min memandu

Bergerak

  • Cartagena (CTG-Rafael Núñez Intl.) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Kanuu Restautant (InterContinental) - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Cilantro Cevicheria & Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Kiosco El Bony - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Italian Pizza & Pasta - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Oh Caribe - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

OZ Hotel

Hotel berdekatan Gereja dan Biara San Pedro Claver
Terletak berdekatan Menara Jam dan Kastil San Felipe de Barajas, OZ Hotel menyediakan sarapan penuh percuma, teres dan kemudahan dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Daftar masuk ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
  • Porter/tukang angkut, dewan tari-menari dan dewan sambutan
  • TV di lobi, surat khabar percuma dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 119 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 150 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tanjakan pintu masuk depan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel OZ
OZ Cartagena
OZ Hotel
OZ Hotel Cartagena
OZ Hotel Hotel
OZ Hotel Cartagena
OZ Hotel Hotel Cartagena

Soalan lazim

Adakah OZ Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di OZ Hotel?

Setakat 22 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di OZ Hotel pada 25 Feb 2025 bermula serendah RM 366.8, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di OZ Hotel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di OZ Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di OZ Hotel?

Daftar keluar adalah jam 13:00.

Di manakah terletaknya OZ Hotel?

Terletak di Bocagrande, hotel ini sejauh 2.2 mi (3.6 km) from Gereja dan Biara San Pedro Claver dan 2.2 mi (3.6 km) from Menara Jam. Kastil San Felipe de Barajas adalah 2.7 bt (4.4 km) jauhnya.

OZ Hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 621 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 271 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 1001 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Thurman, Upper Marlboro

Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jhon Peter

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Perfect location for a few days off.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Terry

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The only thing I did not like was the food.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Ludra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Hajii, Lithiona

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
I live the OZ Hotel I will stay there everytime I come visit
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ralph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The Hotel has been upgraded since the last time i stayed. The property and amenities were world class i will come back again.
Menginap 6 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Sydney, Cedar Hill

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice staff
Menginap 2 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Valencia. S

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff treated myself and the group i was with as if we did not belong. We were questioned about our skin color and occupations in an attempt to get additional money from us. We were harassed by police outside of the hotel because staff inside judged us due to our skin color. Our stay was uncomfortable from beginning to end. The only friendly staff member that was nice and accommodating to us was the bar tender, Alexander. To Alexander, thank you for all your help, patience, and good drinks!
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Shane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and convention location
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Agron

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
I’m so happy
Menginap 8 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Fernando, Chicago

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Love this Hotel
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Christoph

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Modern and nice hotel with a lot of space for sitting for having breakfast. The choice of cheese / ham could be more varity. More choice and less of each. The stuff is really good and especially in the reception super friendly and lovely.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Tamara

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel room was filled with mosquitoes, the room was extremely hot ac didn’t work. The bed felt like a brick and the shower pressure was horribly painful, felt like I was getting rocked thrown at me on top of that the hot water didn’t work at all. I checked in around 5:30pm and left and an hour later due to the bad conditions. Had to find another hotel I got bitten a few times in the room.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Sandra

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Juan Carlos

Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Leticia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I would stay here again.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I really enjoyed my stay at OZ Hotel. The best thing about the property is the staff. The rooms are a bit small but are good for two people. The room has no thrills but has everything you need, such as lamps, a wardrobe, a smart TV, and AC. The bed was average, about the housekeeping was very responsive on cleaning the room. Another thing I appreciated about OZ Hotel was their focus on water and energy conservation, which is a nice touch. My only criticism is that the rooms were not sound and if your a sensitive sleeper, I recommend bringing earplugs. Free breakfast is included in the morning, which was sufficient and better than most continental breakfasts ive experienced in the States. The Hotel also has a restaurant and bar, but I did not indulge in those services. Overall, I highly recommend this property if you plan to stay in Cartagena for a two-person trip. However, if you are a family or large group only wanting one room, definitely book a larger room or possibly look for another location.
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Flora

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Accessible and easy to navigate from hotel's location to main historic districts of the city; welcoming and warm staff, great vibe and atmosphere.
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Carlos andres

Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Larry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Will return
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

frank

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed at the OZ Hotel several times. The staff is friendly, always helpful and provides excellent services.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Justin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always great!
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

José Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buena estadía y recepción.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff is amazingly friendly and nice! My room was on the second floor, a bit noisy and window was just to interior airconditioners. But the stay was still good. Jeezy on staff was so kind and helpful to me in particular. Thank you staff!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Kathy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Nov 2024