OZ Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Bocagrande dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk OZ Hotel

Meja sambut tetamu
Serambi
Koridor
Suite | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, tilam berlapik
Depan hartanah

Ulasan

9.0 daripada 10

Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga ialah RM336
RM336 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Jan - 12 Jan 2025

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Classic Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Carrera 3 N 4-61, Cartagena, Bolivar, 130001

Tempat berdekatan

  • Pantai Bocagrande - 3 min berjalan kaki
  • Pantai Castillo Grande - 11 min berjalan kaki
  • Menara Jam - 5 min memandu
  • Kastil San Felipe de Barajas - 6 min memandu
  • Gereja dan Biara San Pedro Claver - 7 min memandu

Bergerak

  • Cartagena (CTG-Rafael Núñez Intl.) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Kanuu Restautant (InterContinental) - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Cilantro Cevicheria & Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Kiosco El Bony - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Italian Pizza & Pasta - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Oh Caribe - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

OZ Hotel

Hotel berdekatan Gereja dan Biara San Pedro Claver
Terletak berdekatan Menara Jam dan Kastil San Felipe de Barajas, OZ Hotel menyediakan sarapan penuh percuma, teres dan kemudahan dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Daftar masuk ekspres, lif dan perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut, TV di lobi dan dewan tari-menari
  • Perkhidmatan perkahwinan, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 119 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 150 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tanjakan pintu masuk depan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel OZ
OZ Cartagena
OZ Hotel
OZ Hotel Cartagena
OZ Hotel Hotel
OZ Hotel Cartagena
OZ Hotel Hotel Cartagena

Soalan lazim

Adakah OZ Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di OZ Hotel?

Setakat 23 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di OZ Hotel pada 11 Jan 2025 bermula serendah RM 336.45, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di OZ Hotel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di OZ Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di OZ Hotel?

Daftar keluar adalah jam 13:00.

Di manakah terletaknya OZ Hotel?

Terletak di Bocagrande, hotel ini sejauh 2.2 mi (3.6 km) from Gereja dan Biara San Pedro Claver dan 2.2 mi (3.6 km) from Menara Jam. Kastil San Felipe de Barajas adalah 2.7 bt (4.4 km) jauhnya.

OZ Hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 595 daripada 966 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 265 daripada 966 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 966 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 966 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 26 daripada 966 ulasan" "

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Larry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Will return
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

frank

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed at the OZ Hotel several times. The staff is friendly, always helpful and provides excellent services.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Justin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always great!
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

José Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buena estadía y recepción.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff is amazingly friendly and nice! My room was on the second floor, a bit noisy and window was just to interior airconditioners. But the stay was still good. Jeezy on staff was so kind and helpful to me in particular. Thank you staff!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Kathy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Una atención excelente.Los cuartos bien limpios y silenciosos .El desayuno muy bueno.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Emilio Jose

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was great. They were very helpful and friendly. The room was very clean with the necessary amenities. It was a deal, very affordable
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

natalia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and clean
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Karen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Todo fue excelente; el personal maravilloso; súper amables y la comida muy rica ; lo único que no me gusto fue que no me pude kedar mas tiempo jijiji;; gracias
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Andrea Marcela

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
todo bien
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

zahidee

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent customer service. Great hotel.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Carlos

Sukakan: Kebersihan
It was in a very nice area
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Marlon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I enjoyed this hotel because it was affordable. You get what you pay for. I wasn’t expecting some high end perfect hotel. I Give this a 10 out of 10
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Franck

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Greatest place to stay in Bocagrande. Staff make you feel welcome from the moment you arrive. Always other options, but the staff at Oz wouldn’t be there to take care of me.
Menginap 5 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Samoya

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very accommodating, front desk was welcoming. The hotel room is very clean. I will highly recommend
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

saadiq, Charlotte

Sukakan: Kemudahan
The staff is excellent, and Hotel is closed to everything in Cartegena
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Darryl, Cypress

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff
Menginap 6 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Rochelle, Exton

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was helpful. Especially the attendant’s Kewarv was so attentive to our needs. He was kind and smiled a lot. The front desk staff were helpful but lack good energy, they did not smile enough. The breakfast was good and the staff was good and made sure I had enough coffee. The rooms are clean and comfortable. Thank you
Menginap 5 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Nicole

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel, excelentes atenciones, excelente accesibilidad
Menginap 6 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Gregory, Middletown

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff and service was great however the bedding was super! Probably the worst sleep I got in my life time the bed was so hard. I feel like I was sleeping on the ground.
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

John edison

Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

JUAN

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente servicio.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only problem: the room was next to a noisy engine( i guess it was the ac converter). Had we had a light sleet it would have been a huge problem.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

laura

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024