Coin de Mire Attitude
Hotel mesra keluarga yang terdapat 3 restoran dan 2 kolam renang terbuka
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Coin de Mire Attitude
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM712
RM819 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Feb - 8 Feb
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room (Family)
Deluxe Room (Family)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Room
Deluxe Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Room
Superior Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Family Apartment
Family Apartment
Sorotan
Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Hartanah serupa
Zilwa Attitude
Zilwa Attitude
Kolam
Merangkumi semua
Spa
Kolam renang kanak-kanak
9.0 daripada 10, Hebat, (397)
Harga ialah RM1,032
RM1,186 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Feb - 9 Feb
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Royal Road, Bain Boeuf, Cap Malheureux
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 30 hingga 40 untuk dewasa dan EUR 25 hingga 35 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 70.00 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Coin Mire Attitude Cap Malheureux
Coin Mire Attitude Hotel Cap Malheureux
Coin Mire Attitude Hotel
Hotel Coin De Mire
Coin Mire Attitude
Coin De Mire Grand Baie
Coin Mire
Coin de Mire Attitude Hotel
Coin de Mire Attitude Cap Malheureux
Coin de Mire Attitude Hotel Cap Malheureux
Soalan lazim
Coin de Mire Attitude Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
18 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Jean Pierre
9 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Pierre
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Lea
Mengembara bersama pasangan
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lea
Menginap 4 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Anne-Laure
28 Sep 2024
Anne-Laure
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Antje, Culemborg
Mengembara bersama pasangan
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Antje
Menginap 4 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
martin
Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
martin
Menginap 5 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Chinedu
Mengembara bersama pasangan
22 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chinedu
Menginap 5 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jay
8 Jun 2024
Jay
Menginap 11 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Jasmin
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
5 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jasmin
Menginap 5 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
harmonie
11 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
harmonie
Menginap 6 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Frederic
17 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I’ll comeback
Frederic
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Stéphanie
8 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stéphanie
Menginap 3 malam pada Feb 2024
2/10 Teruk
Charles
15 Jan 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
3star hotel ??? really
Charles
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Jean Marie
Mengembara bersama keluarga
27 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Marie
Menginap 12 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
Gaetree
Mengembara bersama keluarga
18 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan
Gaetree
Menginap 2 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Marc
24 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour de rêve
Marc
Menginap 7 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Amelie
Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amelie
Menginap 8 malam pada Okt 2023
6/10 Boleh diterima
Georgia
Mengembara bersama pasangan
8 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Georgia
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Meike
4 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Meike
Menginap 3 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
MANUEL
Mengembara bersama keluarga
1 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MANUEL
Menginap 9 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
piéric
22 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
piéric
Menginap 12 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Gael
31 Jul 2023
Gael
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
SEBASTIEN
Mengembara bersama pasangan
22 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
SEBASTIEN
Menginap 10 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Signe Søgaard
19 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Virkelig et dejligt hotel!
Signe Søgaard
Menginap 7 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
NICOLE YVETTE
22 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
NICOLE YVETTE
Menginap 14 malam pada Mei 2023