ABode Canterbury

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Canterbury terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah January, 2025 dan February, 2025.
Januari 2025
Februari 2025

Galeri foto untuk ABode Canterbury

Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Enviable Double Room | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Most Enviable Double Room | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Fabulous Suite | Teres/patio

Ulasan

8.4 daripada 10

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
Harga ialah RM319
RM383 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Feb - 12 Feb

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
30-33 High St, Canterbury, England, CT1 2RX

Tempat berdekatan

  • Teater Marlowe - 2 min berjalan kaki
  • Katedral Canterbury - 3 min berjalan kaki
  • Taman Westgate - 4 min berjalan kaki
  • Universiti Gereja Canterbury Christ - 9 min berjalan kaki
  • Universiti Kent - 6 min memandu

Bergerak

  • Stesen Canterbury West - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Gatwick (LGW) - 82 minit memandu

Restoran

  • ‪Caffè Nero - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pret a Manger - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Old Weavers House - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Cherry Tree - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ABode Canterbury

Mewah bagi hotel di pusat bandar raya
Pertimbangkan penginapan di ABode Canterbury dan manfaatkan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium. Restoran di tapak, Brasserie Abode, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, kakitangan berbilang bahasa dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Dewan bankuet, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 72 bilik yang dihias secara berasingan mempunyai manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Czech, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Romania, Bahasa Slovakia

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (GBP 18 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; GBP 18 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • AB Champagne Bar
  • Brasserie Abode

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 18 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: GBP 18.00 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Sarapan tersedia dari jam 08:00-11:00 pada hari Ahad.

Hartanah juga dikenali sebagai

ABode Canterbury
ABode Hotel
ABode Hotel Canterbury
Canterbury ABode
Abode Canterbury Hotel Canterbury
Canterbury Abode Hotel
ABode Canterbury Hotel
ABode Canterbury Hotel
ABode Canterbury Canterbury
ABode Canterbury Hotel Canterbury

Soalan lazim

Adakah ABode Canterbury mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ABode Canterbury?

Setakat 14 Jan 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ABode Canterbury pada 11 Feb 2025 bermula serendah RM 319.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ABode Canterbury?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP18.00 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di ABode Canterbury?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di ABode Canterbury?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya ABode Canterbury?

Terletak di tengah-tengah Canterbury, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Beaney House of Art & Knowledge, Muzium Diraja dan Galeri Seni dan Eastbridge Hospital. Rumah Weaver dan St. Peter's Anglican Church berada dalam jarak beberapa langkah. Stesen Canterbury West sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Canterbury East sejauh 10 minit berjalan kaki.

ABode Canterbury Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 488 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 294 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 144 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 56 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 1001 ulasan" "

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

BRUCE, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Prime location--always use this hotel to visits to Canterbury. Staff very accommodating and helpfull
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Kathleen

Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Lachlan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
A pleasant place to stay, but a little expensive, comparatively. Nonetheless, comfortable with pleasant staff. Very limited first-come parking at £36 for two nights seemed excessive so I used a find-a-parking-place web site to locate a parking space nearby for £11 for two nights instead.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Tomomi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
街の中心地にあってとても便利でした。 ホテル全体が可愛らしくて、部屋は広くて、 部屋のすぐ外にはソファーでくつろげる素敵な共用スペースもあり良かったです。 一つだけ、シャワーから何故かお湯が出なくてバスタブにお湯を溜めてその中で身体を洗わないといけなかったのと、頭は洗面台で洗わないといけなくなったのが大変でした。 それ以外はスタッフの方も親切で、とても居心地が良かったです。シャワーが壊れていてもまた泊まってもいいかなと思いました。
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Marion

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were friendly and helpful. The room was clean and the bed was very comfortable. I enjoyed.my stay, and would definitely stay there again.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Jess

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Leigh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

sylvia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Very central. Howere the water in room 127 was very very hot. Couldn't shower as Couldn't mix the water. We did mention this on departure. As i have a knee probelm i Couldn't bathe as no had grip in the bath
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Shelley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was agreeable with everything you would expect from a night in a hotel. Excellent location and was quiet. What let this stay down was the breakfast, which I paid to have included in my stay. Disappointed that the orange juice was more like cheap cartoon orange, which tasted watery and more like squash and not fresh orange juice, and at £3 a glass, I’d expect a little bit more. Also my pot of tea contained a long thick black hair (I’m white blonde,) which didn’t come out of the pot until my last pour. As you can imagine, this made me feel quite unpleasant. I pointed it out to the waitress who apologised but didn’t take it away or even offer to replenish my pot of tea. A separate waitress, as I left the restaurant recommended to mentioned it to reception upon checkout, which I did. I only got an apology and the receptionist advising she would be speaking to the kitchen staff as it’s their job to clean the dishes. Most high end hotels would at least offer to reimburse the breakfast or provide a discount on another stay. The receptionist just walked off. I’m not one to usually complain but felt this experience really dampened my impression of the overall stay, which is a great shame.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Harrison

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed our stay at Abode with the bed being extremely comfortable and the shower delightful. We also really enjoyed a number of cocktails in the bar downstairs!
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

angelo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
room walls seem.quite thin
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Adam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

raymond

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hotel in dire need of maintenance. No cold water coming out of sink tap, thermostat gone on shower, massive noise problems until 11.00pm each night.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Graham, Harlow

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is right in the high street but in our room noise was non existent even with the internal noise of people moving about the hotel. The arrival was welcoming and the staff were extremely helpful. The room was clean and ready for us on arrival, we had a minor problem with a lamp not working but that was resolved very quickly. I will warn people that the parking is only about 10-12 cars so is very restrictive. We arrived on the Sunday afternoon and space was available but on departure mid week the car park was full so you may need to be ready to park away from the hotel. The location of the hotel is great for getting about Canterbury with many of the sites within a only a few minutes walk and shopping and food options are a plenty. We will look to try and stay here again on our next trip to Canterbury.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Anni

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Dawn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fabulous night sleep, the most comfy of all beds, lovely breakfast and great service. Only gave 4 stars as parking is limited and car parks locally are more expensive when parking for 3 days!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Nina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Abode is a lovely place to stay. We have stayed at abode many times. There must be quite a high turnover of staff because noone recognises us to say welcome back. The city centre location is very convenient. The staff are friendly.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rampersad

A comfortable hotel that feels like home.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

DAVID

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location was excellent. Nice spacious atrium. Very helpful polite staff. Room also very good with a lovely comfortable bed. Excellent breakfast
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Katie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good location. Room however was looking tired, particularly in the bathroom. Terrible service over breakfast, very clear cut backs are being made and sadly we encountered a very rude member of staff with a very poor attitude which was also commented on by the table next to us
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Donna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel staff didn’t great us on entry, just stood there doing some work, the room was okay, not high quality, but clean, but we had a room next a street that had a pub with outside drinkers which were very noisy until early hours and a generator that came on and off! Not what we expected.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Duran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms are nice and the staff are very helpful and friendly
Menginap 3 malam pada Nov 2024