Zimbali suites

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pangsapuri pantai yang terdapat 3 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Zimbali suites

Suite | Dihias secara berasingan, dilengkapkan perabot secara berasingan
Bahagian luar
Dihias secara berasingan, dilengkapkan perabot secara berasingan
48 inci televisyen skrin rata dengan satelit, TV
Suite | Dapur peribadi | Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, ketuhar

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Gim
    Gim
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Spa
    Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
    Pengemasan
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Zimbali Suite 423

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Zimbai Suite 524

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Zimbali Suite 523

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Suite, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Zimbali Villa 50

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 450 meter persegi
  • 5 bilik tidur
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 10
  • 3 Katil Ratu (Queen) dan 4 Katil Bujang (Single)

Zimbali Suite 319

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Zimbali Suite 113

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Zimbali Suite 519

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Zimbali Suite 419

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 50 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Suite, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • Studio
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 41 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Zimbali Suite 213

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 67 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 39 meter persegi
  • Studio
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 60 meter persegi
  • Studio
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 39 meter persegi
  • Studio
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Peta
5 Cork Wood, Douglas Crowe Drive, Ballito, KwaZulu-Natal, 4420

Tempat berdekatan

  • Pantai Casuarina - 5 min memandu
  • Holla Trails - 8 min memandu
  • Pantai Ballito - 13 min memandu
  • Pantai Teluk Thompson - 15 min memandu
  • Pantai Umdloti - 28 min memandu

Bergerak

  • Durban (DUR-Lapangan Terbang Antarabangsa King Shaka) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Concha - ‬8 min memandu
  • ‪Captain Fine's Fish Factory - ‬5 min memandu
  • ‪Hops - ‬8 min memandu
  • ‪KFC - ‬5 min memandu
  • ‪La Fiamma Grill - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

Zimbali suites

Hotel pangsapuri pantai yang terdapat 3 restoran dan bar/ruang istirahat
Di Zimbali suites, jejakkan kaki ke pantai berhampiran, jamu selera di Coral Tree Restaurant yang terdapat di tapak hartanah, atau nikmati minuman di sebuah daripada 2 bar/ruang istirahat yang terdapat di hotel pangsapuri. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar, sebuah dapur dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Untuk menikmati sedikit hiburan, televisyen skrin rata dilengkapi saluran satelit, sementara tetamu turut boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah cerek elektrik dan sebuah mesin basuh pinggan mangkuk.
Zimbali suites menawarkan 106 bilik penginapan berhawa dingin serta pengering rambut dan kelengkapan dandanan diri percuma. Setiap penginapan dilengkapi perabot dan dihiasi secara tersendiri. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 3.5 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, dapur, ketuhar gelombang mikro dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat pancuran mandi.

Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet berwayar dan wayarles percuma. Televisyen skrin rata 48-inci disertakan dengan saluran satelit premium.Khidmat pengemasan ditawarkan setiap hari, manakala pengering rambut boleh diminta agar disediakan.

Kemudahan rekreasi di hotel pangsapuri merangkumi kolam renang terbuka dan pusat kecergasan.
Tetamu boleh memanjakan diri mereka dengan menikmati perkhidmatan spa di tapak hartanah. Perkhidmatan termasuk urutan tisu mendalam, urut tuaman batu, urut Swedish dan rawatan muka. Pelbagai terapi rawatan disediakan, termasuk aromaterapi, Ayurveda dan refleksologi.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Pantai

  • Pantai berpasir berdekatan

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Restoran di tapak hartanah

  • Coral Tree Restaurant

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bekalan pembersihan
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Pembakar roti
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Tempat makan

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek
  • Perkhidmatan bilik terhad

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 48-inci dengan saluran satelit premium

Kawasan luar

  • Dapur barbeku
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Keselesaan

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan atau haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Susur tangan di tangga
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Pengemasan (harian)
  • Penyesuai elektrik
  • Perkhidmatan rencam

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)

Umum

  • 106 unit
  • 6 tingkat
  • Dibina pada 2016
  • Hiasan berasingan
  • Komuniti berpagar
  • Perabot berasingan
  • Taman

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: ZAR 1000.00 sepenginapan
  • Deposit kerosakan sebanyak ZAR 1000.00 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Zimbali suites Apartment Ballito
Zimbali suites Apartment
Zimbali suites Ballito
Zimbali suites Ballito
Zimbali suites Aparthotel
Zimbali suites Aparthotel Ballito

Soalan lazim

Adakah Zimbali suites mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Zimbali suites mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Zimbali suites?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Zimbali suites?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Zimbali suites?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Zimbali suites?

Terletak di Ballito, hotel pangsapuri pantai ini sejauh 4.4 km dari Netcare Alberlito Hospital serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pantai Casuarina dan Open Park. Boulevard Shopping Centre dan Westbrook Park juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Zimbali suites Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 33 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 33 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 33 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 33 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 33 ulasan" "

7.2/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Martha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Ruvimbo

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Clinton

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Kericia

Menginap 2 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Molefe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly and efficient service.
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Munyaradzi

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Nonhlanhla

Menginap 1 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

Gonaseelan

Mengembara bersama keluarga
Would need to be desperate to stay here again
Probably one of my worst check in experience ever. The communication, the reluctance to assist and just don’t care attitude of hospitality workers seems shocking.
Menginap 3 malam pada Mac 2022

6/10 Boleh diterima

Ayanda

Not so good as before, some areas where closed, they was no light on our pool Suite
Menginap 2 malam pada Mac 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
What a joke!
We spent a family weekend here, with 2 couples sharing a 2 bed, 2 bath suite. The rooms were clean but very poorly equipped - remote controls didn’t work, there was no patio furniture & only one 2 seater couch for a 4 sleeper unit, hardly any crockery and glasses on the kitchen & whatever they was was from odd sets! Also no bedside lamps in bedrooms, threadbare towels and a light that shone all night outside the 2nd bedroom with no blind to block out the light. We didn’t sleep a wink until it went off with a timer at 5am. To top it all, there is no service directory and no telephone to call somebody in charge to get help. The general line which we googled was not answered when we called. There could have been a fire and nobody from “Management” would have been reachable!! What a joke!!
Menginap 2 malam pada Mac 2021

6/10 Boleh diterima

panayiota

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Denver

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
comfy
I was at first concerned after reading reviews however as a family of 4 we were very happy and comfortable in room 104. Very neat and clean, everything you could need. My kids loved it. thank you
Menginap 2 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
I booked a room with a queen bed. The day before my date I received a call from a lady who asked to move us to another room coz the couple that was suppose to vacate extended. I said it is ok provided it is a similar room. she said it is bigger. I got to the room we found a double bed in one room and a 2 twin beds in another room. Honestly, it don't make sense to me that her idea of bigger is two separate rooms. i didnt have time to call her cos I was there for a function and I was already late.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Robbie

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Oomraj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
it was amazing - had booked another night because of it beigng so good would i receive the addition rewards on my profile
Menginap 2 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Sanjay

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Supposedly a 5-star stay was more like a 2-3 Stay
Not so good: Receptionist was awol for about 10 mins on arrival. Had to wait to check-in. During our stay receptionist was difficult to find at the desk, mostly unavailable. New receptionist, unable to provide sufficient information about resort facilities. One toilet in the room not working, no maintenance people available to repair for the duration of our stay. No soap or toiletries provided in the room. Found spiders in the bed. Supposedly a 5-star stay was very dissappointing indeed. More like 2-3 star
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

skhumbuzo

Menginap 3 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Adele

Menginap 3 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Ngwako

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely venue but the service was disappointing. No information was given out at check in on activities and amenities. There was connection issues with our dstv and towels are not changed daily
Menginap 3 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Prisca

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Lesetja

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
terrible Zimbali Suite Room 319
It was terrible Zimbali Suite Room 319. The window in the bedroom had no blinds. The night shift guys gave us a salotape to close the window using a towel. 2. During booking we chose a Queen bed but the room had a double bed essentially they conned us. We want our money back. 3. The DSTV switched off while we were watching. Lastly we could not use the iron board because the holder underneath was broken.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Numero uno
It was good we enjoyed our stay
Menginap 2 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Lufuno

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The place did not look anything close to internet advert. Too expensive and horrible furniture. I will or stay there again.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

AB

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I had no kids for the pots and my room was not cleaned accordingly
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2019