Der LIPPISCHE HOF
Hotel di Bad Salzuflen terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Der LIPPISCHE HOF
Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga ialah RM1,199
RM1,318 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Nov - 30 Nov
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Studio
Studio
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Khidmat champagne
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Comfort Single Room
Comfort Single Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Khidmat champagne
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Double Room
Standard Double Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Khidmat champagne
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Suite
Suite
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bidet
Jubah mandi
Bar mini
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room
Comfort Double Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Khidmat champagne
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Single Room
Standard Single Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Khidmat champagne
Saluran satelit
Hartanah serupa
Maritim Hotel Bad Salzuflen
Maritim Hotel Bad Salzuflen
Kolam
Spa
Mesra haiwan kesayangan
Wi-fi percuma
7.4 daripada 10, Baik, (172)
Harga ialah RM448
RM514 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Mauerstraße 1-5, Bad Salzuflen, NW, 32105
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 31 Mac, EUR 3.70 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.00 semalam untuk tetamu sehingga 14 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 4.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.00 semalam untuk tetamu sehingga 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 21.00 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 9.00 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 65.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ringhotel Altstadt-Palais Lippischer Hof
Ringhotel Altstadt-Palais Lippischer Hof Bad Salzuflen
Ringhotel Altstadt-Palais Lippischer Hof Hotel
Ringhotel Altstadt-Palais Lippischer Hof Hotel Bad Salzuflen
Altstadt-Palais Lippischer Hof Hotel Bad Salzuflen
Altstadt-Palais Lippischer Hof Hotel
Altstadt-Palais Lippischer Hof Bad Salzuflen
Altstadt-Palais Lippischer Hof
Der LIPPISCHE HOF Hotel
Altstadt Palais Lippischer Hof
Der LIPPISCHE HOF Bad Salzuflen
Der LIPPISCHE HOF Hotel Bad Salzuflen
Soalan lazim
Der LIPPISCHE HOF Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Efstatios Markus
Pengembara perniagaan
21 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Efstatios Markus
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jann Mosgaard
14 Jun 2023
Jann Mosgaard
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Tara
Mengembara bersama pasangan
6 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tara
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Kim
Mengembara bersama kumpulan
20 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charme og hygge
Kim
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Mario
28 Mac 2023
Mario
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Alessandro, Trento
Mengembara bersama keluarga
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alessandro
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
8 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Henrik
17 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice old school hotel
Henrik
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Man Kei Maggie
2 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Man Kei Maggie
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Dietrich
24 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zum 3.mal ein sehr schöner Aufenthalt
Dietrich
Menginap 1 malam pada Nov 2018
4/10 Lemah
Lianne, Zuid-Limburg
7 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lianne
Menginap 2 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Gerd
11 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gerd
Menginap 2 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
Engel
3 Okt 2018
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
So lala
Engel
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Soeren
14 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bis nächstes Mal!
Soeren
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Håkan
3 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Håkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
6/10 Boleh diterima
Pietje, Amsterdam
31 Okt 2016
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Wisselend
Pietje
8/10 Baik
Alexandra
1 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
sauberes schönes Hotel
Alexandra
4/10 Lemah
bernd
19 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
hotel no vale el dinero,
bernd
6/10 Boleh diterima
Expedia
17 Mei 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Expedia
8/10 Baik
Karsten
4 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik