ibis Arapiraca

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Arapiraca yang terletak di sekitar Arapiraca Centro terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah January, 2025 dan February, 2025.
Januari 2025
Februari 2025

Galeri foto untuk ibis Arapiraca

Ruang istirahat di lobi
Ruang istirahat di lobi
Perincian bahagian luar
Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Bar mini, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.0 daripada 10

Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga ialah RM202
RM212 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Feb - 2 Feb

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 14.9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 14.9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Expedicionários Brasileiro, 145, Bairro Centro, Arapiraca, AL, 57300-590

Tempat berdekatan

  • Muzium Sukan - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Rumah Sains dan Planetarium - 3 min memandu - 2.2 km
  • Pusat Membeli-belah Arapiraca Garden - 5 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Maceio (MCZ-Lapangan Terbang Antarabangsa Zumbi dos Palmares) - 175 minit memandu

Restoran

  • ‪Biustrô - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Tuca's Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Bosque das Arapiracas - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Cachorro Quente do Boi - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Kinitos - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Arapiraca

Hotel terletak di Arapiraca Centro
Anda boleh menantikan kemudahan dobi, bar dan pusat perniagaan 24 jam di ibis Arapiraca. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Ibis Kitchen Restaurant, menyajikan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Kakitangan berbilang bahasa, surat khabar percuma dan lif
  • TV di lobi, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 84 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Portugis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (BRL 15 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; BRL 35 untuk orang dewasa dan BRL 17.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Ibis Kitchen Restaurant
  • Ibis Lounge

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 11:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 35.00 untuk dewasa dan BRL 17.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 15 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Arapiraca Hotel
Ibis Arapiraca
ibis Arapiraca Hotel
ibis Arapiraca Arapiraca
ibis Arapiraca Hotel Arapiraca

Soalan lazim

Adakah ibis Arapiraca mesra haiwan kesayangan?

Ya, ibis Arapiraca membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Arapiraca?

Setakat 8 Jan 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Arapiraca pada 1 Feb 2025 bermula serendah RM 201.87, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Arapiraca?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL15 sehari.

Apakah masa daftar masuk di ibis Arapiraca?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 11:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Arapiraca?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Arapiraca?

Terletak di Arapiraca Centro, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Muzium Sukan, Rumah Sains dan Planetarium dan Pusat Membeli-belah Arapiraca Garden.

ibis Arapiraca Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 145 daripada 231 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 62 daripada 231 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 231 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 231 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 231 ulasan" "

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Diego

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente em tudo!
Excelente em tudo!
Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Mário J

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
Pedi apenas para juntar as camas de solteiro para tentar ficar uma de casal, pois na hora da reserva não tinha mais quarto com cama de casal, e eles ignoraram completamente o pedido. Já no hotel eu pedi novamente e eles apenas empurraram as camas mas não trocaram os lençóis para casual. Decepcionante
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Valney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Yukio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atendeu às expectativas
Atendimento bom, quarto limpo. Estadia de apenas um dia.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

BRUNO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

José Meireles

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Romulo

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Terrível, logo quando cheguei tive uma surpresa na cobrança de estacionamento, quando precisei falar com a recepção o telefone estava mudo, a atendente não escutava minha voz, e mesmo após diversas tentativas ela não teve a capacidade de ligar para o meu telefone, quando fui fazer o checkout faltou energia e tive que dever 6 andares de escada com as malas, se quer foi oferecido uma ajuda com as malas, espero não precisar usar os serviços do Íbis.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Célio Costa Pereira

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ariano

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

ILZE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Acomodação atendeu as expectativas. Funcionários atenciosos e prestativos. Boa localização.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Diego

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfeito
Tudo excelente!
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

rogerio

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Marcos

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Célio Costa Pereira

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

ICARO

Sukakan: Kebersihan
FORA DO PADRÃO IBIS
Não foi agradável chegar no check-in e descobrir que iriam cobrar mais de 50 reais por conta da nossa pet, sendo que no site apenas informava "aceita animais", mas nada sendo dito sobre taxas adicionais. Além disso, a reserva era para casal, mas sequer haviam toalhas de rosto e apenas um de corpo. Faltaram materiais de banho também. Para piorar, o telefone estava mudo e tive que descer para pedir mais toalhas. Bem desagradável depois de chegar cansado de viagem.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Rejane

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Annie Suphya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Nádia

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Antonio de Padua

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Gilberto

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pior hospedagem que já fiquei
Não fui atendido em minhas solicitações. Não consegui dormir por problema no elevador, que passou a noite toda com o sistema de acessibilidade muito alto “FAVOR LIBERAR A PORTA” até o amanhecer.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Wendel

Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Lucimerio

Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Nubia M.

Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Marcelo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Entrega o que se propõe. Tudo certo
Menginap 1 malam pada Mei 2024