The Hoxton, Amsterdam

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam terletak di Amsterdam di kawasan sekitar Pusat Bandar Amsterdam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Hoxton, Amsterdam

Bahagian luar
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja
Ruang Istirahat Lobi

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM928
RM1,128 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Feb - 24 Feb

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Biggy with canal view

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Cosy with canal view

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Biggy

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Cosy

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Roomy with canal view

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Economy Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Roomy

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Herengracht 255, Amsterdam, 1016 BJ

Tempat berdekatan

  • The 9 Streets - 1 min berjalan kaki
  • Dataran Dam - 6 min berjalan kaki
  • Muzium Amsterdam - 6 min berjalan kaki
  • Rumah Anne Frank - 7 min berjalan kaki
  • Leidseplein - 16 min berjalan kaki

Bergerak

  • Paleisstraat Tram Stop - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Rokin - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Hummingbird Amsterdam BV - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Butcher 9 Streets - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cecconi's Amsterdam - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Lotti's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Wolf Bakkerij - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Hoxton, Amsterdam

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Dataran Dam
Berdekatan Rumah Anne Frank dan Leidseplein, The Hoxton, Amsterdam menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak, Lotti's, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), sewa basikal percuma dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, mesin layan diri dan tempat simpanan bagasi
  • 6 bilik mesyuarat, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk pilihan tempat makan, kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 111 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 5 hingga 30 untuk orang dewasa dan EUR 5 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Lotti's

Aktiviti menarik

  • Denai kembara jalan kaki/berbasikal
  • Sewaan basikal percuma

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Sehingga 18 kg setiap haiwan peliharaan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 50.00 semalam
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 5 hingga 30 untuk dewasa dan EUR 5 hingga 30 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Classic Hotel Amsterdam
Rembrandt Hotel Amsterdam
Hoxton Amsterdam Hotel
Hoxton Amsterdam
Hoxton Hotel
Rembrandt Classic Hotel
The Hoxton Amsterdam
The Hoxton, Amsterdam Hotel
The Hoxton, Amsterdam Amsterdam
The Hoxton, Amsterdam Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah The Hoxton, Amsterdam mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing dengan berat maksimum sehingga 18 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Hoxton, Amsterdam?

Setakat 22 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Hoxton, Amsterdam pada 23 Feb 2025 bermula serendah RM 928.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Hoxton, Amsterdam?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di The Hoxton, Amsterdam?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Hoxton, Amsterdam?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Hoxton, Amsterdam?

Terletak di Pusat Bandar Amsterdam, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari The 9 Streets, Dataran Dam dan Rumah Anne Frank. Muzium Amsterdam dan Pasar Bunga juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Paleisstraat Tram Stop hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Hentian Dam sejauh 5 minit berjalan kaki.

The Hoxton, Amsterdam Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 771 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 182 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 35 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 1002 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kirsten

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel. Very busy bar / lounge area with people remote working. Maybe a private area for guests required?
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Norma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The Hoxton is perfectly located to explore the highlights of Amsterdam over a short weekend, although if I could base myself there for far longer, I would. The reception team are so friendly and welcoming. Our room (507) was sizeable and comfortable. It’s busy, buzzy and yet laid back all at once.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jose

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El Hoxton nunca falla. Todo en su punto.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Burkhard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks to the very friendly and welcoming people who work at The Hoxton it was a very pleasant stay. We would like to come back one day.
Menginap 7 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jeffrey, Bellevue Hill

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Na
Menginap 4 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Hoxton was in a great location the rooms were clean but the 1st night we were put in a room which was close to a staff through fare and there was a banging door every 3 minutes after speaking with the manager the room was changed for a smaller than booked room they offered to pay for breakfast to make up for this but we were still out of pocket 65 pounds. There were also issues with service for the bar and restaurant with food coming late and seating not available in bar area as the were very busy.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Tanguy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved staying at the Hoxton. Great number of youngsters working from the lounge area. Warm and friendly staff
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pamela

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ani

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel with lovely staff. Perfect location too, close to everything.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Sebastian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Takehiro, Seattle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are small, maybe we should had gotten a bigger room, but rate seems excessive (it went down after we booked it but didn’t realize), and were ready to check out after first night but were told we’d be charged full reservation price. Staff are nice…. Noise transfers from floor above where you can hear the upstairs neighbor stomping around at 5am. Lobby restaurant is busy except for early in the morning with non-guests. Smokers hangout at the front entry which is not the best of the arrival experience combined with the whole bar scene / restaurant / Photo Booth combo. Really depends on what you are looking for. If you are into these types of experiences then this is for you. If you want to be left alone and not feel like stepping into a bar to go to your bed prob not it.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ashley

Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

JaMel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great experience from the moment I walked through the door. If you're looking for a vibrant hotel this is it. The canal view was amazing and the staff very friendly.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

isis

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Dana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is stylish and perfectly located in the center of the canal District, the staff was friendly and on top of everything. An excellent deal for the price. 9 out of 10.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Claudia Fernanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfecta
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Thomas

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Jack

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Anjali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely amazing
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Eliana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property had a DJ onsite which was nice to relax and have a drink in the lobby and not go out. Great location and clean amenities with friendly staff.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Mark, Windsor

Menginap 7 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Randal, Edmonton

Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Matthias

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Top Aufenthalt mit spitzen Lage für Ausflüge. Sauber und charmant
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Marco

Menginap 1 malam pada Dis 2024