Wyndham Grand Algarve

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah terletak di Loulé di kawasan sekitar Quinta do Lago yang terdapat 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah December, 2024 dan January, 2025.
Disember 2024
Januari 2025

Galeri foto untuk Wyndham Grand Algarve

Bahagian luar
Lobi
Pantai berhampiran, pasir putih, pengangkutan ulang-alik pantai
Bilik rawatan pasangan, sauna, tab spa, bilik wap, rawatan badan
Reka bentuk bangunan
VIP Access

Ulasan

9.2 daripada 10

Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Gim
Harga ialah RM762
RM817 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Jan - 6 Jan 2025

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Two Bedroom Sunset Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
  • 99 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King), 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang XL

Two Bedroom Sunrise Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
  • 99 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King), 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang XL

Accessible One Bedroom Sunset Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
  • 71 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

One Bedroom Sunrise Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
  • 66 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin

One Bedroom Sunset Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Menu bantal
  • 66 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenida Andre Jordan, Quinta do Lago, Loulé, 8135-998

Tempat berdekatan

  • Quinta do Lago Golf - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Marina Vilamoura - 18 min memandu - 15.3 km
  • Marina Faro - 20 min memandu - 18.6 km
  • Dataran Bandar Lama - 21 min memandu - 19.1 km
  • Pantai Pulau Faro - 30 min memandu - 21.1 km

Bergerak

  • Stesen Loule - 18 minit memandu
  • Faro (FAO-Lapangan Terbang Antarabangsa Faro) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪The Cheeky Pup - ‬4 min memandu
  • ‪Encosta do Lago - ‬7 min memandu
  • ‪Vila Sol Beach Club - ‬13 min memandu
  • ‪Dano’s - ‬6 min memandu
  • ‪The Shack - ‬19 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Wyndham Grand Algarve

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam yang diperbaharui pada 2021 dan terletak berdekatan Taman Semula Jadi Ria Formosa
Terletak berdekatan Praia do Ancão dan Pusat Beli-belah Quinta, Wyndham Grand Algarve menyediakan bersebelahan padang golf, bar kolam dan teres. Bermain golf dengan kemudahan seperti lapangan sasar golf dan pengajaran golf di hotel ini. Nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, urut dan rawatan muka di Grand SPA, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan Portugis. Kelas yoga dan kelas Pilates ditawarkan di kelab kesihatan; perkara lain untuk dilakukan termasuk denai kembara/berbasikal. Sebagai tambahan kepada taman dan taman permainan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 127 bilik memiliki keselesaan seperti menu bantal dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Pengawasan bayi, kerusi tinggi dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • 2 bilangan bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • 36-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Balkoni, produk pembersihan mesra alam dan dapur kecil

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Biosphere, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Hungary, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Romania, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol, Bahasa Turki, Bahasa Ukraine

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 30 untuk orang dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak EUR60; tempahan diperlukan
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • CARAVELA
  • GRAND Bar & lounge
  • Oásis pool bar
  • XXL by Olivier

Aktiviti menarik

  • 18-lubang padang golf bersebelahan
  • 2 kolam renang terbuka
  • Denai kembara jalan kaki/berbasikal
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelab kesihatan
  • Kelas golf profesional
  • Kelas pilates
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Lapangan sasar golf
  • Lawatan basikal
  • Perkhidmatan ulang-alik basikal
  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • Sewaan skuter/basikal berenjin
  • Spa perkhidmatan lengkap
  • Taman permainan
  • Tempat simpanan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi budak
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Kolam kanak-kanak
  • Pengawas bayi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Permainan kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 5 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 480 meter persegi

Kawasan luar

  • Di taman negara
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab spa
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • 2 bilik mandi persendirian
  • Bidet
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 36-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Dapur kecil
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Pembakar roti
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan Antigen atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 31 Mac, EUR 1.00 seorang, semalam, sehingga 5 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 2.00 seorang, semalam, sehingga 5 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 30 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • Makan malam dihoskan: EUR60

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Nombor Pendaftaran Hartanah No Registration ID

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf, perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan.
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Monte da Quinta
Monte da Quinta Almancil
Monte da Quinta Resort
Monte da Quinta Resort Almancil
Monte Quinta
Monte Quinta Resort

Soalan lazim

Adakah Wyndham Grand Algarve mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Wyndham Grand Algarve?

Setakat 23 Dis 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Wyndham Grand Algarve pada 5 Jan 2025 bermula serendah RM 761.55, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Wyndham Grand Algarve mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Wyndham Grand Algarve?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Wyndham Grand Algarve?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00.

Apakah masa daftar keluar di Wyndham Grand Algarve?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Wyndham Grand Algarve?

Hotel yang mesra keluarga di Loulé ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Taman Semula Jadi Ria Formosa, Pusat Beli-belah Quinta dan Praia do Ancão. Taman Pertunjukan Air dan Marina Vilamoura juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Wyndham Grand Algarve Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 241 daripada 342 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 75 daripada 342 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 342 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 342 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 342 ulasan" "

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

LYNN

Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

tracey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a 3 night break and the suite was suberb. Only let down was we were told they dont replenish the teas, coffees &milks in the room that once youve used them you have to buy if you want more. Which we thought was a bit mean. Otherwise we enjoyed our stay.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Paul, Princess Risborough

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

alex

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
We did not receive our room upgrade , the pool was so cold it could not be used . The pool loungers where filthy , The aircon in the room didn’t work properly , we where missing our bedside table .. the eggs at breakfast where awful , to vinegar for poaching was so strong you could not eat them , same as the scrambled eggs they where chunky and flavourless , very poor .
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Morgan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I arrived after traveling for over 36 hours. I wanted to shower and go to bed. Upon arrival, there was no working air conditioning in my room and I had reserved a king size bed, but only had 2 twin beds in my room. I was told that someone would come to push the beds together and fix the AC. I had to call more than 4 times before someone tried to fix the AC which was never fixed and I waited over 4 hours. I ended up moving the beds myself since no one came to help. I ordered room service, and it was terrible food. The shower in my room also was broken and sprayed water everywhere. As far as the amenities, it was rainy and cold so you couldn't use the outdoors or the pool. The area around the hotel has nothing but golf courses. The next morning when I tried to see if I could get any compensation for my awful stay, they offered me nothing. They were rude.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very very nice
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Anne, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff. Very quiet.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Annette

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely lovely hotel, I found all of the staff to be very pleasant, friendly, attentive and helpful. The accommodation cannot be faulted, very spacious, comfortable and spotlessly clean. The public facilities were clean despite being high use areas. The pool area is very pleasant and relaxing as were the bars on both levels of the hotel. We ate in the restaurant on our first evening and found the food to be very good along with the service. I wouldn’t hesitate to recommend this hotel and have in fact booked to stay again soon!
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Adrienne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Audrey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is our third time to stay at this property. We had an amazing experience once again .Could not fault anything. Will definitely return again next year. Brendan and Audrey Buggy.
Menginap 9 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Matthew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent facilities and staff. Room was spacious Only minor issue sun loungers not that comfortable.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is lovely all n all. Just not the 5 stars experience in comparison to other 5 stars hotels I’ve stayed in my opinion. Had ants in my room and in my bed. Staff was friendly (some friendlier than others). Food selection was fresh & great selection. Location was a bit not what I expected. Overall, good hotel.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superb Hotel
The hotel is stunning, the staff are friendly and amazing whether it’s reception, pool bar or restaurant. The food is fabulous and surrounding area beautiful. We will definitely return in the near future. Would highly recommend
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Deborah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent size suite, very well thought out Pool area had plentiful loungers Breakfast very good choice Prices steep for food and drinks
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Iain, Glasgow

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Tobias

Sukakan: Kebersihan
Sehr grosse Suiten, seh guter Service beim Frühstück, Hotel ok aber nicht 5*, billige Materialien im Zimmer, Lichtkonzept, Service im Allgemeinen und Poolumgebung nicht wirklich sehr speziell… gutes 4* Hotel in sehr schöner Umgebung
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Philippa Jane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is incredible and staff and excellent and very accommodating and friendly. Lovely rooms and the beds are massive and very comfortable. Rooms are spacious and pretty much everything you need for self catering, daily housekeeping. Swimming pool is absolutely fantastic and the kids were always in it if we weren’t at the beach or elsewhere (I’d recommend sunrise rooms instead of sunset). Breakfast is on another level, we assumed we were just getting continental but you get everything, the spreads are unreal and there isn’t anything they haven’t thought about you could have for breakfast. Restaurant food there is really good but quite expensive, there are loads of restaurants that you could go around and visit or just get stuff in or takeaway. We also found the Uber service over there excellent, got a taxi in minutes from pretty much anywhere so no need for car unless you want or to further a field. Uber was half the price of a transfer booked with the hotel, yes it’s less luxury and you get what you pay for but it’s only 15mins up the road. Overall was it value for money? yes, in terms of the location, facilities and excellent service and hotel is at a very high standard. Would highly recommend. We’re hoping to go back!
Menginap 7 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Lloyd

Menginap 4 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jeppe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay, but over crowded pool area
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Jenny

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a fabulous hotel!!!! Wonderful staff who go above and beyond. The breakfast is excellent. We will be back.
Menginap 4 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Martin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Alison

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Well worth a stay
Beautiful hotel lovely rooms and amazing beds
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Ali

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stunning hotel. Great facilities. Well maintained. Lovely staff. Paulo was especially welcoming and helpful. Dropped everything to assist us. Great service!
Menginap 4 malam pada Jun 2024