Hotel Nirvana

Hartanah 3.0 bintang
Inap-sarapan terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Pantai Alibag

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah November, 2024 dan December, 2024.
November 2024
Disember 2024

Galeri foto untuk Hotel Nirvana

Meja sambut tetamu
Pemandangan dari hartanah
Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Teknologi
Tempat makan keluarga
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
    Dobi
  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 10 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Suite, 1 Bedroom (Living Room)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
  • 46 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Raja

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Peta
Gharat Ali, Sribag No 3, Near ST Stand, Alibag, Maharashtra, 402201

Tempat berdekatan

  • Hanuman Temple - 9 min berjalan kaki
  • Pantai Alibag - 12 min berjalan kaki
  • Pantai Versoli - 19 min berjalan kaki
  • Revdanda Beach Fort - 16 min memandu
  • Pantai Kihim - 26 min memandu

Bergerak

  • Pen Station - 26 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 162 minit memandu

Restoran

  • ‪Sanman Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Ramakanth - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Patang - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Saritha Vihar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Rasraj - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Nirvana

Inap-sarapan berdekatan Pantai Alibag
Terletak berdekatan Pantai Versoli, Hotel Nirvana menyediakan majlis makan percuma, teres atas bumbung dan salun rambut. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan aktiviti/penjagaan anak yang diawas.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti air botol percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 42-inci televisyen dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 50 meter
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pantai (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 180 seorang
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus percuma

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Lain-lain

  • 3 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 42-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1200.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: INR 1000.0 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 180 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 4000 seorang (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1200.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Nirvana Alibaug
Nirvana Alibaug
Hotel Nirvana Alibag
Hotel Nirvana Bed & breakfast
Hotel Nirvana Bed & breakfast Alibag

Soalan lazim

Adakah Hotel Nirvana mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Nirvana?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Nirvana?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Nirvana?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Nirvana memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR4000 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Nirvana?

Terletak di tengah-tengah Alibaug, inap-sarapan ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pantai Alibag dan Pantai Versoli. Pantai Kihim dan Revdanda Beach Fort juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Hotel Nirvana Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 6 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 6 ulasan" "

7.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ekansh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall experience is good
Menginap 1 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

Suman

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not so good
Menginap 1 malam pada Dis 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No Parking and trying to mint money!
Here it goes- 1) No hotel owned parking, they will take you to a roadside parking which is away from the hotel and on the road , so you will not be able to access your vehicle and one might wonder how safe is their vehicle. 2) on extending your checking out time by 1 hour they might charge you with Rs. 1000. But if you combine them they might discount you. 3)On check out the hotel receptionist tried to charge us with 12% extra taxes which was unnecessary. When we enquired and investigated she just let it go and billed us without that 12% . She was bluffing and try to mint money. 3) lotssss of mosquitoes. Overall rooms were okay with small kitchen platform, but faced problems due to parking and we understood they were trying to loot people and mint money their guest expense .
Menginap 2 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Sid

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
1. We had to ask for towels, 2. There was no wifi, 3. There was no refrigerator or coffee/tea kettle, 4. Inspite of that, you couldn't even provide us ice, 5. Room was stinking as we entered, 6. We had to ask for mosquito repellent, that was not there in the room 7. We waited for Morning breakfast for almost an hour. 8. Toiletry Kit???? If we are paying more than 5k for 1 night, we expect all such things. When you charge so much it is YOUR responsibility to provide service accordingly. Sorry to say, but Nearby cottages provide 5star service. Since you felt we are irresponsible, But you guys were highly UNPROFESSIONAL.
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Ingrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Neela

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good Hotel to stay an in centrally located
Excellent
Menginap 1 malam pada Mei 2018