Four Points by Sheraton Ahmedabad

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah terletak di Ahmedabad di kawasan sekitar Pusat Bandar Raya Ahmedabad yang terdapat letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Four Points by Sheraton Ahmedabad

Lobi
Gebar bulu kapas, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Taman
Suite, 1 Katil Raja (King) | Gebar bulu kapas, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Lobi

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM211
RM237 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Mac - 17 Mac

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite Gujarat College, Ellis Bridge, Ahmedabad, Gujarat, 380006

Tempat berdekatan

  • Stadium Sardar Patel - 3 min memandu
  • Manek Chowk - 4 min memandu
  • Kankaria Lake - 5 min memandu
  • Taman Riverfront - 5 min memandu
  • Gandhi Ashram - 5 min memandu

Bergerak

  • Old High Court Station - 2 minit memandu
  • Gandhigram Station - 12 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪S K Maska Bun - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Four Points by Sheraton - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Jungle Bhookh - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Sanman Omlet Centre - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Wow Mughlai Handi and BBQ Grill - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Four Points by Sheraton Ahmedabad

Mewah bagi hotel berdekatan Manek Chowk
Terletak berdekatan Stadium Sardar Patel dan Masjid Jama Masjid, Four Points by Sheraton Ahmedabad menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Eatery, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), bilik mesyuarat dan kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan perkahwinan, porter/tukang angkut dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 104 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Gebar bulu kapas, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran satelit
  • Kitar semula, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • The Eatery

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 288 meter persegi)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 5 Oktober sehingga 19 Oktober:
  • Tempat makan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1400 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Four Points Ahmedabad
Four Points Sheraton Ahmedabad
Four Points Sheraton Hotel Ahmedabad
Sheraton Ahmedabad
Sheraton Four Points Ahmedabad
Four Points Sheraton Ahmedabad Hotel
Four Points Sheraton Ahmedaba
Four Points by Sheraton Ahmedabad Hotel
Four Points by Sheraton Ahmedabad Ahmedabad
Four Points by Sheraton Ahmedabad Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Four Points by Sheraton Ahmedabad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Setakat 23 Feb 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Four Points by Sheraton Ahmedabad pada 16 Mac 2025 bermula serendah RM 211.47, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Four Points by Sheraton Ahmedabad memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1400 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Four Points by Sheraton Ahmedabad?

Terletak di Pusat Bandar Raya Ahmedabad, hotel mewah ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Manek Chowk, Masjid Jama Masjid dan Stadium Sardar Patel. Kankaria Lake dan Taman Riverfront juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Gandhigram Station sejauh 12 minit berjalan kaki dan Gandhigram Station sejauh 13 minit berjalan kaki.

Four Points by Sheraton Ahmedabad Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 207 daripada 387 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 114 daripada 387 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 38 daripada 387 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 387 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 387 ulasan

8.8/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Yogesh

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service!
Menginap 9 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mohammad, irving

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good - breakfast was excellent
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Gemini

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Bina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel staff from the front desk to the restaurant staff and the door staff were absolutely fantastic and welcoming. They always had a smile on their faces and made sure we had a lovely stay at the hotel.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ruchit

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Gear location! Highly recommended. Breakfast options are unlimited. Excellent service.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Abe

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From all the staff at the front desk to the chef Amit Kumar, just a bucn of nicest people you can meet and also the security staff, all professionals
Menginap 6 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

MINESH

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice property
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

JEENA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close all key shopping and happening places (kite festival, flower show etc)
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Abdul Qaiyum Khan

Staff was quite polite and receptive to customer requests albeit a bit slow. Parking facilities are quite spacious and good. Rooms were dated, parquet flooring was chipped at many places, no safe deposit lockers, steam iron in the room. Breakfast was average. Views from rooms are blocked all around with other buildings very close to the Hotel rooms. Quality of Toiletries could be improved. Room access cards system are still of the older technology and need upgrades. Overall the hotel rooms need to be refurbished to compare with competition
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

KUNAL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay we will surely be back
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Ambika

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room service was disappointing. It took a long time for the orders to arrive, and when they did, they were not fully prepared. At checkout, I was charged for a room service order that I didn't place. It took them a while to verify the charges and sort out the mistake.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Vipul

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing staff and excellent service.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Sangita

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Comfortable stay!
We stayed at this hotel last year so chose it again this year, unfortunately the maintenance of the room we stayed in seems to have been given little attention. However the staff were friendly and welcoming, the location is centrally located and not too far from any of the major attractions or law gardens for some night time market shopping.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Riyaz, Toronto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not many restaurants option around the hotel
Menginap 7 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Farzana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay was very peaceful. Friendly staff. Good location.
Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Naveen

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is not upto the status of Sheraton.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

nirali

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

JAYKUMAR

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No hot water in morning
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Seungkook

Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Jatin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff is very friendly and nice. Especially alok, Anjali,jagriti. The chefs Sunil kapur and desert chef summit Kumar. Bell captain Aziz.
Menginap 7 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

JAY

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Bhavesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Restaurant buffet options are limited & food is not too hot
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Mihir

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2024