Hôtel Les Cévennes
Hotel di laluan tepi sungai yang terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Les Cévennes





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM362
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Apr - 4 Apr
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Meja
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

rue des Cousines, Saint-Cirgues-en-Montagne, Ardèche, 07510
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hôtel et Appartements Les Platanes
Hôtel et Appartements Les Platanes
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.0 daripada 10, Hebat, 33 ulasan
Harga ialah RM384
RM431 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Apr - 4 Apr
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.90 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira EUR 10.00 seorang
- Deposit haiwan kesayangan: EUR 8.00 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 19:00 dan 21:00
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Cévennes Saint-Cirgues-en-Montagne
Hôtel Cévennes
Cévennes Saint-Cirgues-en-Montagne
Hôtel Les Cévennes Hotel
Hôtel Les Cévennes Saint-Cirgues-en-Montagne
Hôtel Les Cévennes Hotel Saint-Cirgues-en-Montagne
Soalan lazim
Hôtel Les Cévennes Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
30 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
BRUNO
Mengembara bersama pasangan
5 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BRUNO
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Yvan
Mengembara bersama pasangan
8 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yvan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Wilfried
Mengembara bersama keluarga
2 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wilfried
Menginap 1 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
PASCAL
24 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A recommander sans aucun doute.
PASCAL
Menginap 1 malam pada Jun 2020
8/10 Baik
Stéphane
14 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stéphane
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Catherine
26 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour parfait
Catherine
Menginap 2 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Girard
1 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super
Girard
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
GEORGES
7 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
GEORGES
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Laëtitia
11 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laëtitia
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hôtel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pierre
3 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pierre
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Jean
9 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean
8/10 Baik
M
31 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres beau site ; calme et ressourcement
M
10/10 Cemerlang
Yann
28 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yann
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Maryse Bernard, BELIGNEUX
18 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik