À l'Aigle d'Or
Hotel di Rimbach-pres-Guebwiller terdapat teres atas bumbung dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk À l'Aigle d'Or





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM323
RM367 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Mei - 5 Mei
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Junior Suite (for 2 adults & 2 children)

Junior Suite (for 2 adults & 2 children)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

5 Rue Principale, Rimbach-pres-Guebwiller, Haut-Rhin, 68500
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Domaine de Rouffach
Domaine de Rouffach
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 644 ulasan
Harga ialah RM292
RM334 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Apr - 22 Apr
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.11 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.50 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
À l'Aigle d'Or Hotel Rimbach-pres-Guebwiller
À l'Aigle d'Or Rimbach-pres-Guebwiller
À l'Aigle d'Or Hotel
À l'Aigle d'Or Rimbach-pres-Guebwiller
À l'Aigle d'Or Hotel Rimbach-pres-Guebwiller
Soalan lazim
À l'Aigle d'Or Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
13 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Johan
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Johan
Menginap 4 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Patrice
Pengembara perniagaan
21 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrice
Menginap 4 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Claude
Pengembara perniagaan
16 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claude
Menginap 2 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Bertrand
Pengembara perniagaan
9 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bertrand
Menginap 2 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
Regula
Mengembara bersama haiwan kesayangan
3 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Regula
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Jens Plambech
19 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jens Plambech
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Lajos
15 Okt 2023
Lajos
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Johanna
10 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ontspanning bij de Grand Ballon.
Johanna
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Ivan
25 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Naturskøn beliggenhed og enestående god mad.
Ivan
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
JOSEPH
2 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOSEPH
Menginap 3 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Michel
1 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superbe
Michel
Menginap 1 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
Didier
Pengembara perniagaan
10 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Didier
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
7 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Benjamin
26 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Benjamin
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
JEAN FRANCOIS
20 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JEAN FRANCOIS
Menginap 3 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Françoise
9 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Françoise
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Martin
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama kumpulan
23 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Laetitia
13 Mei 2022
Laetitia
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Claudie
Mengembara bersama pasangan
4 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Claudie
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Martin
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
22 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Martin
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Rolf
28 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rolf
Menginap 3 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
karina
8 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
karina
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Wim
25 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Een geweldige meevaller
Wim
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
17 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2020