Simpan

Ibis Nova Serrana

Hartanah 3.0 bintang
Hotel 3 terletak di Nova Serrana yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah July, 2024 dan August, 2024.
Julai 2024
Ogos 2024

Galeri foto untuk Ibis Nova Serrana

Meja sambut tetamu
Bar mini, seterika/papan seterika, cadar katil
Bar (di hartanah)
Meja sambut tetamu
Kelengkapan dandanan diri mesra alam, pengering rambut
Ulasan
8.6

Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersediaSarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
    Mesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara
    Penyaman udaraPenyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
    Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari semingguMeja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
    PengemasanPengemasan
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percumaWi-fi percuma

Waktu daftar masuk

12:00 PM

Waktu daftar keluar

12:00 PM

Terokai kawasan

Peta
Av Jose Batista Filho 2880, Bairro Franciso Lucas, Nova Serrana, Minas Gerais, 35519-000
  • Lokasi PopularDewan Bandar Raya Nova Serrana14 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularDataran Lake Gardens3 min memandu
  • Lokasi PopularArena Calcado4 min memandu
  • Lapangan TerbangDivinopolis (DIQ-Brigadeiro Cabral)81 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Superior Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible (Adapted 1 3/4 bed)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Nova Serrana

Ibis Nova Serrana terletak di Nova Serrana. Tempat menarik tempatan termasuk Dewan Bandar Raya Nova Serrana, Dataran Lake Gardens dan Arena Calcado.

Tempat berdekatan

  • Dewan Bandar Raya Nova Serrana - 14 min berjalan kaki
  • Dataran Lake Gardens - 3 min memandu
  • Arena Calcado - 4 min memandu
  • Shopping Pátio Divinópolis - 38 min memandu
  • Dataran Santuario - 41 min memandu

Restoran

  • ‪Black Jack - ‬3 min memandu
  • ‪Pizzaria e Restaurante Coelhão - ‬3 min memandu
  • ‪Bistro Nectar do Lago - ‬3 min memandu
  • ‪Casa de Carnes Xavier - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Supermercado Oliveira - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ibis Nova Serrana

Sorotan hartanah
Di Ibis Nova Serrana, anda boleh menantikan bilik arked/permainan, pusat perniagaan dan bar/deli snek. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan (surcaj), lif dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 95 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti bar mini.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • Pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan harian
  • Pertukaran cadar atas permintaan
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tuala

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pencucian mesra alam tersedia
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Nova Serrana Hotel
Ibis Nova Serrana Nova Serrana
Ibis Nova Serrana Hotel Nova Serrana

Soalan lazim

Adakah Ibis Nova Serrana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ibis Nova Serrana?

Setakat 28 Jun 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ibis Nova Serrana pada 29 Jun 2024 bermula serendah RM 222.1, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Ibis Nova Serrana?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Ibis Nova Serrana?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ibis Nova Serrana?

Terletak di Nova Serrana, hotel ini sejauh 0.7 mi (1.2 km) from Dewan Bandar Raya Nova Serrana dan 3 bt (5 km) dari Dataran Lake Gardens dan Arena Calcado. Shopping Pátio Divinópolis dan Makam St. Anthony juga dalam jarak 32 bt (52 km).

Ibis Nova Serrana Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 25 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 25 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 25 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 25 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 25 ulasan" "

9.2/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Welitom

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atendimento muito bom, recepcionista muito educado e restaurante perfeito
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Welitom

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bem atendido, ótima estrutura
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Gustavo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Francisco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bom
Menginap 2 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Gustavo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

JOELMA

Menginap 1 malam pada Mei 2023

4/10 Lemah

Henrique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Desastroso atendimento
Inacreditável o atendimento em minha chegada, horrivel e desastroso. Cheguei ao hotel por volta de 18h para realizar o checkin, com muita pressa pois tinha compromissos agendados, quando a recepcao ao realizar o checkin mencionou que estavam sem toalhas. Como assim sem toalhas?! isso mesmo. Devido a um grupo (uma banda hospedada) as toalhas tinham acabado e tinham que esperar chegar da lavanderia que era em outra cidade, isso mesmo, outra cidade. Isso tudo mencionado pelos atendentes. Ainda me perguntaram se eu queria me hospedar. Alem de quererem me deixar sem toalhas de banho, queriam me deixar sem lugar pra ficar tambem. Desastroso!! Após alguns minutos pegaram toalhas em outros quartos e me entregaram. Nao apenas isso, quando entro no quarto, a cama estava sem roupa de cama, lençol, fronha dos travesseiros e cobertores. Mais uma vez tive que ir ate a recepção para providenciarem. O que me atrasou em todos meu compromissos. Muito decepcionado com o atendimento. Espero que a franquia tome as devidas providencias. Desastroso! Estrutura nova, porém equipe e logística horríveis!
Menginap 2 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Walter

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Instalações excelentes, próxima à BR, café da manhã muito bom e o único fato a lamentar é falta de garagem, só tem estacionamento na calçada mas, a hospedagem foi ótima
Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Rubia Bortoni

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
muito bom
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Rogerio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Lucas

Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

JOELMA

Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Vitoria

Menginap 2 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Clayton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Valor no cardápio
Hospedagem foi bom, porem o restaurante deixou a desejar, o valor que esta no cardápio foi diferente que foi cobrado.
Menginap 2 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

ILTON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Ok
Menginap 1 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HOTEL ZERADO
TOP D+
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Alexandre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

RAFAEL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Andre L S

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Novo Hotel em Nova Serrana
Incrivel, Tudo 100%
Menginap 1 malam pada Nov 2021