Golden Tulip Lucknow

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Lucknow terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Golden Tulip Lucknow

Kolam renang
Junior Suite, 1 Katil Raja (King) | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, bar mini
Bahagian luar
Lobi
Junior Suite, 1 Katil Raja (King) | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, bar mini

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM251
RM281 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Apr - 24 Apr

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King), Balcony

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LED
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
Katil sofa
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
Katil sofa
Duvet bulu kapas
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Raja (King) (Club Premium)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club king Room- Wing B Non smoking

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club twin Room- Wing B Non smoking

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive King Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior King Suite

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite-1 King Bed 50sqm Free Wifi Living Room Balcony

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Club Premium King

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
6 Station Road, Lucknow, Uttar Pradesh, 226001

Tempat berdekatan

  • Zoo Lucknow - 2 min memandu - 2.5 km
  • Stadium K.D. Singh Babu - 3 min memandu - 3.3 km
  • Ramakrishna Math - 4 min memandu - 3.6 km
  • Residency - 5 min memandu - 5.0 km
  • Bara Imambara - 6 min memandu - 6.4 km

Bergerak

  • Hussainganj Station - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Sachivalaya - 14 minit berjalan kaki
  • Lucknow (LKO-Lapangan Terbang Antarabangsa Amausi) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Ratti Lal Khastey Wala - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Branche - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Rattilal's - latouche road - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Golden Tulip cuisene - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Comesum - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Lucknow

Hotel di kawasan perniagaan
Manfaatkan beli-belah di tapak, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Golden Tulip Lucknow. Nikmatilah rawatan Ayurveda, lulur badan dan Aromaterapi di tapak spa. Restoran di tapak, Lucknow 6, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan basikal di tapak hartanah
  • Daftar keluar ekspres, perkhidmatan rencam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua 111 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kot/katil bayi percuma dan katil bayi mudah alih
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 690 untuk orang dewasa dan INR 690 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Just Baked
  • Lucknow 6

Aktiviti menarik

  • Basikal
  • Beli-belah
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil bayi perjalanan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 180 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di taman wilayah

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 89 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 102 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1700
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 900 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2300
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1200 (sehingga 6 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 690 untuk dewasa dan INR 690 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 944 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja semasa waktu tertentu dalam setahun

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Hotel Lucknow
Golden Tulip Lucknow
Golden Tulip Lucknow Hotel
Golden Tulip Lucknow Hotel
Golden Tulip Lucknow Lucknow
Golden Tulip Lucknow Hotel Lucknow

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Lucknow mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Lucknow?

Setakat 16 Apr 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Lucknow pada 23 Apr 2025 bermula serendah RM 251.29, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Lucknow?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Lucknow?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Lucknow?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Golden Tulip Lucknow memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR944 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Tulip Lucknow?

Terletak di tengah-tengah Lucknow, hotel spa ini sejauh 2 bt (3 km) dari St. Joseph's Cathedral, Zoo Lucknow dan Begum Hazrat Mahal Park. Stadium K.D. Singh Babu dan Muzium Negeri Lucknow juga dalam jarak 2 bt (3 km). Hussainganj Station hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Sachivalaya sejauh 14 minit berjalan kaki.

Golden Tulip Lucknow Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 60 daripada 147 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 51 daripada 147 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 147 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 147 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 147 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

ASHISH

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked Golden Tulip during our India trip after reading so many good reviews but we were so disappointed with the conditions and cleanliness of the rooms. Bathrooms, toilet seats were not clean, stains on bathroom mirror and also on the table in the room was not clean. One of the side lamp was turning on and off by itself. I requested change of rooms for us and kids which was acted on quickly by the manager at the reception but the two new rooms which we got on the same floor, were also not in decent state. We couldn’t sleep whole night as temperature in the room became very hot and there was no control in the room to adjust room temperature. Overall terrible experience and will not recommend this hotel to anyone. I am so surprised to read good reviews by people for this property as it doesn’t deserve it.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

SANDEEP

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Safe
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Rahul

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
4 star property rates & barely average services. Mainly because of services & room cleanliness. I had to call reception multiple times to get basic services. I would not like to visit again & recommend
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

ashutosh

Good
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Sarah

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Looks like a standard international hotel - but my room was dirty
Menginap 3 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Jakub

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Jean-Michel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien situé, au pied du métro Confort au standard européen Excellent petit déjeuner. Je recommande
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Peter, Modbury

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A very busy location, a bit away from the tourist places, but certainly gets you into the heart of Lucknow. I pleasant stay.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

cherie

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Anita

Menginap 3 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Piyali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Klaus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean hotel. At first I was in a room facing the street which was pretty noisy, but then I got moved to the back and you couldn't hear the noise as much. I would stay here again.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Tanuja

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good service and staff
It was a good stay
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Jilmil

Menginap 3 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Kaushik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Centrally located with large modern room in the new wing. The Branche restaurant is highly recommended
Menginap 5 malam pada Jul 2022

6/10 Boleh diterima

Neeraj

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
food was limited and too costly I think that might be because of COVID REST APPEARS TO BE GOOD BUT VERY SLOW SERVICE......
Menginap 3 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Worst hotel to stay
Duty manager of this Hotel, named Satyam, have been rude and have pathetic management and communication skills. Let me tell you what happened and what spoiled my mood. #1. When I entered the room, whole bed and pillow covers were smelling badly due to sanitisation. This is not the way to sanitize, I was in Hilton too, but not felt anything like I felt in Golden Tulip. #2 Water bottles were only 2 for 2 people. It should have been 4. #3 Room dining was very slow #4 After 5 hours of check out I received call from Satyam, he argued over call for pillow covers and bed sheet saying I damaged them, however, it was henna stains as my wife put henna on her hairs always. We never received calls regarding such thing from wherever we stayed. But never expected or heard what I heard from Satyam. When I said that I will surely give my feedback on your behaviour then he challenged do it.
Menginap 2 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent place to stay!
super clean rooms, and an AMAZING breakfast buffet. We’re pretty picky about hotels and we highly recommend the Golden Tulip!
Menginap 1 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A class service, food and location. Everyone is very friendly and worm.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
VERY GOOD HOTEL..FJGLDFGLDFJGDLGJDLGJ DGL JDLD JGLD JGDL GJDLGJDLGJ
Menginap 1 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

TMM, 日本、熊本

Pengembara perniagaan
電灯のスイッチが分かりにくいので改善して欲しい。 窓際のデスクがグラグラ動くので作業しにくい。
Menginap 7 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Anju

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

David, Vancouver Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very well positioned and nice atmosphere.very caring and capable staff
Menginap 1 malam pada Nov 2018