Sunshine Inn Bekasi
Hotel di Bekasi terdapat kolam renang terbuka dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Sunshine Inn Bekasi





Ulasan
10 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

JW Marriott Hotel Jakarta
Kuningan
- Kolam
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 466 ulasan
Harga ialah RM691
RM837 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Apr - 12 Apr
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jl. Raya Pekayon No. 1 Bekasi, Bekasi, West Java, 17148
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Fully Furnished With Comfy Design Studio Grand Kamala Lagoon Apartment
Fully Furnished With Comfy Design Studio Grand Kamala Lagoon Apartment
- Kolam
- Wi-fi percuma
- Gim
- Parkir tersedia
10.0 daripada 10, Luar Biasa, 1 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 250000 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah juga dikenali sebagai
Favehotel Ahmad Yani Bekasi Hotel
Favehotel Ahmad Yani
Sunshine Inn Bekasi Hotel
Sunshine Inn Bekasi Bekasi
Favehotel Ahmad Yani Bekasi
Sunshine Inn Bekasi Hotel Bekasi
Soalan lazim
Sunshine Inn Bekasi Ulasan
Ulasan
10
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik