Azure Beach Boutique Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel berhampiran teluk yang terdapat 2 restoran dan marina

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Azure Beach Boutique Hotel

Premium Double Room, Sea View | Balkoni
Menaiki bot
2 restoran, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; makanan laut
Pemandangan dari bilik
Menaiki bot

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Premium Double Room, Sea View

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Almari pakaian
  • Pemandangan laut
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Almari pakaian
Peti besi
  • Pemandangan bandar raya
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Royal Road, Grand-Baie

Tempat berdekatan

  • Pantai Teluk Grand - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • La Croisette - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pantai Merville - 6 min memandu - 1.8 km
  • Pantai Pereybere - 7 min memandu - 3.0 km
  • Pantai Mont Choisy - 10 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Mahebourg (MRU-Lapangan Terbang Antarabangsa Sir Seewoosagur Ramgoolam) - 68 minit memandu

Restoran

  • ‪Artisan Coffee - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Botteghita - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Banana Club - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪la cabane de jules - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Azure Beach Boutique Hotel

Hotel berdekatan Pantai Teluk Grand
Terletak berdekatan La Croisette dan Pantai Merville, Azure Beach Boutique Hotel menyediakan marina, majlis makan percuma setiap hari dan teres atas bumbung. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Pastikan anda menikmati Makan tengah hari, Makan malam dan makanan laut di dua restoran di tapak. Nikmati aktiviti di tapak seperti memancing dan bersiar-siar dengan motobot. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, surat khabar percuma dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Azure Beach Boutique Hotel mempunyai manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Bay Front Bar
  • BAYFRONT

Aktiviti menarik

  • Bersiar-siar dengan motobot
  • Memancing
  • Sauna

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk atas permintaan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Di teluk
  • Gril barbeku
  • Marina
  • Teres atas bumbung

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk atas permintaan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar hari bekerja percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR28

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 50.00
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 25.00 (dari 3 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 50.00
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 25.00 (dari 3 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 120 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR28 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Azure Beach Boutique Hotel Grand Bay
Azure Beach Boutique Grand Bay
Azure Beach Boutique
Azure Beach Seafront Hotel
Azure Hotel Grand Baie
Azure Beach Boutique Hotel Hotel
Azure Beach Boutique Hotel Grand-Baie
Azure Beach Boutique Hotel Hotel Grand-Baie

Soalan lazim

Adakah Azure Beach Boutique Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Azure Beach Boutique Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Azure Beach Boutique Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30.

Apakah masa daftar keluar di Azure Beach Boutique Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:30. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR28.

Adakah Azure Beach Boutique Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR120 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Azure Beach Boutique Hotel?

Terletak di tengah-tengah Grand-Baie, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Teluk Grand dan La Croisette. Pantai Merville dan Pantai Pereybere juga dalam 3 bt (5 km).

Azure Beach Boutique Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 26 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 26 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 26 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 26 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 26 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Hayley

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Azure beach

The location was great, right in the middle of grand baie. Service was ok and room was clean.
Menginap 2 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
The hotel advertises as having a restaurant, which was only open on two occasions during my 12-day stay. The staff could not tell me when the hotel would be open and instead advised that I go elsewhere, down the road. I did not feel safe leaving the hotel at night, so this proved to be an issue.
Menginap 4 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pas de parking

Personnel accueillant. Couloir des chambres , moquette très sale et tachée. La chambre très propre, grand lit, pièce très grande avec tout le confort. Un problème il n'y a pas de parking. Les voitures sont garées le long de la route s'il y a de la place. Il faudrait préciser parking publique ou privé. Nous rencontrons le même problème à la Réunion.
Menginap 4 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Graham

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Where do I start!! The building looks half built and the photos in the website are surely not the same hotel. Dirty carpets, smell of sewage and noisy. Breakfast okay but the same every day fruit and omelette. Internet broken and nobody seems to care. Only good thing I can say is the price wasn’t too high. Having said this I’d rather camp on the beach. Other than the noise not a bad location, if you can sleep with a dozen or so stray dogs barking all night
Menginap 5 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Kim

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Kerseri

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Not so good. Got there and apparently we had to be placed in another hotel due to the room not being available which was completely unacceptable although payment was made in full prior to arrival. Then we were moved to another place and then back to the hotel the following day. It was a waste of a day and spoilt our time in Grand Baie🙄
Menginap 3 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location, friendly staff and the room was quiet, nice and very clean
Menginap 4 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

Elvira

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place was just ok the only good thing was the view, there was no orientation of the place on check in, the tv was not working, there was no kettle until all was requested. Also throughout the stay there was no hot water. The hallway carpets are stained and also always had a bad odor. The staff were friendly however
Menginap 8 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good value!

Friendly staff and good service! Nice place to stay in Grand Bay. Good breakfast with nice view!
Menginap 4 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

Mauricio

Uma espelunca em Grand Bay !!!

Depois de quase 24 horas de viagem entre o Rio de Janeiro a Mauritius , cheguei no hotel e fui avisado que o hotel estava cheio ( overbooking ) e me colocaram em um outro hotel a 2 Km da onde eu queria ficar em Grand Bay. Passei dois dias nesse hotel que era bom. Ao chegar no hotel que eu havia reservado , constatei que o quarto que eu havia pago estava ocupado ! Era um quarto Premium com varanda e vista mar! Depois de muita briga uma parte da diferença me foi devolvida e ganhei de “ brinde “ um passeio de Catamaran . Hotel cheio de infiltrações , cheiro de mofo no quarto 306 que eu fiquei ! Gerência irresponsável onde só visam o lucro ! Não recomendo essa espelunca! Tentei reclamar duas vezes com a Hotéis.com e a ajuda foi zero ! Fiquei muito chateado com o hotel que não volto mais e com a falta de apoio da Hotéis. Com
Menginap 6 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

John

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Needs work

No aircon as not working poor state of repair not good at all
Menginap 2 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

K

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Positive: - Food in the restaurant super - Location great Negative: - Not a 4 star, rather a 3 star, especially in service - Reception is a box and receptionist availability is random. Information on opening hours not indicated on the door or elsewhere. - Check-in: no information that the check-in is exclusively from 2 pm without flexibility, e.g. at least checking the reservation, tell that the room will be ready by 2 and until the luggage can be placed somewhere. I arrived at 11, the owner told me to sit down as the receptionist is not available before 2 pm. Waited almost 2 hours, without knowing whether the booked room is available or not, the owner mentioned that I might need to sleep in the first night in another hotel. The owner had no clue about the reservations, seemed very confused and unprofessional for guest service. When the receptionist arrived, she was arrogant and told that they mixed up something with my reservation, so on the first night, I cannot get the booked and paid ocean view room. No compensation, not even a diner was offered for this incident. - The ocean room had a nice view from the window, but you have to use constantly the blinder, because there was a balcony in front of the window, and everybody from the floor has access to it. Therefore, people gathered there, smoking, looking into the room and made noise, completely destroying the privacy. - No door that separates the toilet from the bed area. - Outdated keys, stains on the corridor carpets
Menginap 6 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A very friendly family run hotel with a popular beach white sandy just across. Grand Bay has a shopping mall, many clothes shops meeting everyones need. Highly recommended. access to bus route.
Menginap 6 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Fedelspd, Napoli

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel nuovo appena ristrutturato, ottima struttura con splendida vista dal terrazzino. Il personale è straordinariamente disponibile, cortese e impeccabile in particolare i ragazzi che lavorano della sera (Martin e Kheybi) hanno reso fantastico il nostro soggiorno. Consiglio questa struttura a chiunque. Da segnalare anche una fantastica colazione con roba sempre buona e fresca. Uniche note negative l’assenza di Wi-Fi nelle prime camere dei corridoi e dei strani insettini piccoli che abbiamo trovato in camera vicino agli angoli delle pareti.
Menginap 9 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Monika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Trevligt hotell - men varning för köp av halfboard

Hotellet är trevligt med trevlig personal, men alla uppmanas att vara försiktiga vid bokning genom Hotels.com - köp INTE rum med halvpension, för det finns inte. Vi betalade för det, men vid ankomst visade det sig att hotellet inte har nån middagspension - bara rum med frukost. Det finns heller inga egna balkonger - bara en stor gemensam terrass (med fin utsikt!)och det är mot denna som de sk seaview-rummen ligger. Det betyder att de har full insyn och att jalusierna måste vara neddragna och att man alltså inte har nån glädje av utsikt från rummet! Övrigt - fräscha rum ( men ingen dörr till toaletten - bara ett draperi!), bra frukost, bra lokala kommunikationer, promenadavstånd till såväl stränder, som butiker och annan service. Prisvärt - såvida man inte betalat för halvpension!!
Menginap 7 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

jeanluc, st pierre

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
des notre arrivée il n'y avait pas de chambre de libre donc on nous a dirigé vers un autre établissement de qualité médiocre pour notre premiere nuit,la demi pension ne comprend qu'un plat chaud, eau chaude douche inexistante, vue par la fenêtre de la chambre calamiteuse, dommage qu'on ne nous ai pas proposer une compensation pour tous ses désagrements heureusement que le personnels etaient aceuillant
Menginap 5 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Christophe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Correct mais des choses à revoir.

Hormis un souci d'enregistrement survenu lors de mon arrivée (le gérant ne trouvant pas ma réservation a été obligé de me transférer sur un autre hôtel, moins confortable...) et un petit souci technique avec la télévision (image brouillée lorsque celle-ci était fixée au mur... j'ai demandé au technicien de la laisser sur la table afin que l'image reste nette...) mon séjour s'est bien déroulé. Le personnel a été réactif et a toujours essayé de trouver des solutions aux problèmes rencontrés. Pour essayer de se rattraper le repas m'a été offert le dernier soir (avec tout de même un choix limité).
Menginap 3 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Ingrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super séjour

Super séjour de 3 nuits , le pdj était très bon, l'accueil formidable. Encore merci à toute l'équipe pour leur accueil et gentillesse. On reviendra.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel Accueillant- personnel très aimable

Bon situation géographique Hôtel très propre. Bon service. Wifi marche bien. Lit qualité correcte
Menginap 5 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

JUN HO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10점 만점에 9ㅈㅁ

체크인/체크아웃 편리하고 주변 치안도 매우 좋고 시설도 새로 리모델링 한지 얼마 안 되어서 깔끔하고 좋습니다. 다만 화장실이 거실과 개방되어 있고, 화장실 유리문도 없어, 연인(부부)가 아닌 출장목적으로 2인 투숙시 사용하는데 불편할수 있습니다. 그외 사진그대로 시설이 잘 되어 있습니다.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

Igor, Bad Segeberg

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel war wegen Umbau geschlossen

Trotz bestätigter Reservierung fanden wir uns bei der Ankunft vor einem wegen Umbau geschlossenen Hotel wieder. Nach dem langen Flug umnd einer späten Ankunft ist es als Urlauber ausgesprochen umangenehm,plötzlich obdachlos zu sein. Wir bekamen dank örtlicher Hilfe noch eine Umterkunft für die Nacht und expedia half uns dabei,am nächsten Tag einen guten Ersatz für das nicht geöffnete Hotel zu finden.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Rafick, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Azur, Grand Bay, Mauritius. Do not touch.

My stay was awful. Booked a triple room and was given one room with king size bed. Bed was very old with broken legs. Pieces of would from the broken leg was under the bed. Mattress was fit for the dump, so old and overworn. Mattress was uneven and could feel the springs in my back. It was just like sleeping on an uneven metal. Manger did not do anything to provide some comfort. TV in the room was not connected. Did not work. There was a small empty old fridge in the room. It did not work either. Nowhere to keep some cold water as the weather was hot. There was no telephone in the room. No water sprinklers on the ceiling in case of fire. No lift in the building and no help to carry your baggage upstairs. Reception was unattended mostly in pm and at night. No instruction how to contact anybody if need be. Breakfast was bland, tea or coffee, one boiled egg, bread & butter & jam with a couple of pieces of fruit. Every day the same thing. No cereals or any other choice. When told Manager was not interested in proving any comfort. He got his money and it was very expensive for the poor service and quality. Shower room had only two tired and worn out towels with holes. They were half the size of a bath towel. Only one bar of soap for the whole stay. Unused soaps they collect and recycle to other visitors. This hotel is worse than a 2 star hotel. I would not advise anybody to use this place.

10/10 Cemerlang

Christopher, Crewe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Blinked and missed it!

Went far to quickly!