Hotel Cabana Pahar ganj

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Kolej Perubatan Lady Hardinge

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Cabana Pahar ganj

Deluxe Room | Bar mini, dihias secara berasingan
Masakan antarabangsa
Kemudahan hartanah
Dewan sambutan
Lobi

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
2 bilik tidur
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan bandar raya
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2313 Behind Imperial Cinema, Near RK Ashram Metro Station, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

Tempat berdekatan

  • Gurudwara Bangla Sahib - 3 min memandu - 2.4 km
  • Masjid Jama - 4 min memandu - 3.0 km
  • Chandni Chowk - 4 min memandu - 3.6 km
  • Red Fort - 5 min memandu - 4.3 km
  • India Gate - 6 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Stesen Rama Krishna Ashram Marg - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi - 14 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Wow Cafe - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Subway - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Cabana Pahar ganj

Hotel berdekatan India Gate
Terletak berdekatan Kolej Perubatan Lady Hardinge dan Bazar Palika, Hotel Cabana Pahar ganj menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak. Di restoran hartanah, Kitchen Cafe Restaurant, terdapat masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, surat khabar percuma dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: INR 200 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Kitchen Cafe Restaurant

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
LIST_ALT

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu perlu berpindah melalui pengangkutan ulang-alik yang perlu ke hartanah; tetamu hendaklah menghubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 3 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

MONETIZATION_ON

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 1000.00 (sehala), (dari 6 hingga 18 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sepenginapan
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Cabana Pahar ganj
Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana ganj
Cabana ganj
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Cabana Pahar ganj mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Cabana Pahar ganj?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Cabana Pahar ganj?

Daftar masuk bermula jam 12:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Cabana Pahar ganj?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Cabana Pahar ganj memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Cabana Pahar ganj?

Terletak di Paharganj, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Kolej Perubatan Lady Hardinge dan Bazar Palika. India Gate adalah 2.9 bt (4.7 km) jauhnya. Stesen Rama Krishna Ashram Marg sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen New Delhi sejauh 14 minit berjalan kaki.

Hotel Cabana Pahar ganj Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 43 daripada 94 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 94 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 94 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 94 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 94 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

vansh

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great experience service was amazing, rooms are near and clean, walkable distance from metro station
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Raj

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Alexia

Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Uttam

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had 4 night booking with this property but had horror experience with them as detailed below: Issues with the room are: 1. The walls were soggy 2. Beds were horrible with just single spring! 3. There was no hot water and heater in the room ( it was <8 degrees cold) 4. Room cleanliness was bad 5. My wife got wheezing issue within 10 mins due to the above room conditions Due to this I had to move out of this hotel within 30 mins of checking in and move to other better hotel in Chanakyapuri! I would never recommend this to anyone even if you are on shoestring budget!!
Menginap 4 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Patie

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only good thing about hotel was amiable behavior of staff. Rest of the things were ridiculous Too much Cockroaches in rooms Dirty bathrooms No kitchen in hotel even though they claim free breakfast Breakfast was brought from outside on demand (free), but it was too limited AC was not working properly Rooms were having open windows, which were nt even closing properly, bit scary in being delhi Walls plaster were broken and peeling off Curtains were having too much dust...
Menginap 2 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

דוד

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay away from the hotel. Not clean Barley working
Catastrophic, hotel in repair, no one says anything about it. There is no roof to seat like the advertisement says. Everything there barley working. And the hotel is not clean.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Un hôtel typiquement indien dans un quartier typique. Une vrai immersion dans l'Inde...
Menginap 1 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Luke

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
AVOID AVOID AVOID
Absolutely filthy disgusting place. Noisy. Claustrophobic place. Rude staff. Sheets, pillows soiled, filthy and unwashed. Bathroom reeked of urine and filthy. We booked Superior room. The room given was certainly not superior. When complained, was dismissed by management. Left first thing in the morning. Asked for refund on nights not stayed considering the advertised room was not supplied. Again dismissed by the 5 men who I presume work there who stand around the dark damp reception. Did not even bother to argue just wanted out of there asap.
Menginap 4 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Geoffrey

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Fair
Hotel was not clean. Good central area and nice size room.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
wir sind nicht mal eingecheck, da der hotelmitarbeiter falsche auskunft gegeben hatte. Sollte trotzdem Geld für die nicht eingecheckte Unterkunft abgebucht werden, werden wir rechtlich klären müssen. Und keine automatischen Nachrichten abschicken!
Menginap 4 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Ashfaque

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best location in terms of enjoying the delicacies of old Delhi
Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
i guess rating should not be more than 3 out of 5. i guess rating should not be more than 3 out of 5 i guess rating should not be more than 3 out of 5 i guess rating should not be more than 3 out of 5
Menginap 1 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

SUNGYOON

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vert friendly host and clean room.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

4/10 Lemah

Karthik, India

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Average hotel in Delhi
Very bad. Sorry to say about the pathetic condition of the restaurant ( for that matter there is no restaurant - just eyewash ). Room service & staff behavior is pathetic. Soiled sheets :(
Menginap 2 malam pada Apr 2018

6/10 Boleh diterima

kelsang , London

Hotel’s location is great.
We asked for a family room for 4 adults. Unfortunately there was one double bed and a single bed in the room. There was no settee nor space for mattress to add on. You charged me £80 extra to accommodate the fourth person in vain. We had to hire an another single room for our fourth member of the family at our own cost. It was disappointing, distressful and inconvenient. I did not expect such a poor service from reputable company like Expedia
Menginap 4 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst room ever
One of the worst experiences ever in a hotel. The bedsheets, pillow cases and comforter duvet all were dull yellow (when supposed to be white), and had big stains all over - what appeared to be blood stains, and green crusty stains. We asked to replace, and they were reluctant and a similar condition duvet was brought in. Used flip flops were left in the room, the AC and TV were not working either, and pieces were falling of the wall. The room was so bad that despite booking for 5 days we left right away and went to another place. The management insisted that we stay at one of their other hotels, but after this experience it was unthinkable. They refused to refund any of our 5 booked days with them.
Menginap 5 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Buena relacción calidad precio, desayuno simple, hay que pedir que habiliten el agua caliente unos minutos antes de utlizarla. Tuve una estadía agradable, el personal del hotel es muy amable.

2/10 Teruk

Gilbert

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poor hotel
This is a very small budget hotel located at very busy street. No breakfast provided even though they claim they have in online. Overall our experience with this hotel are very poor. Please avoid is possible.

8/10 Baik

FROM Thailand, TOKYO

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
頑張ってるホテル
設備、サービス等は最高だとは言えませんが、フロントの男性、その他の従業員の方々も頼めば精一杯やってくれそうな雰囲気は感じられました。ただ、ルーフトップのレストラン?に英語が無理なく通じる人がいなかったのが残念でした。安くておいしかったですが。

10/10 Cemerlang

peter u regina, Linz, Austria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
amazingly friendly & helpful staff
Hotel was Close to Metro stations and the main railway Station as well as to the main Bazar road for Shopping. Rooms were in a good condition and clean and quiet. And the staff was really friendly and helpful wherever they could. They even provided as many watter bottles as you want for free. We felt like staying with friends!

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Review of Hotel Cabana Pahar Ganj
The area (which is out of the hotels direct control) is very bad. Packs of dogs and dog fights right in front of the hotel. There was an area where someone was putting the dogs messes in front of the hotel (they could clean this up). The hotel was in some disarray and holes in front of the hotel maybe due to construction. Dark and dingy hotel and not very clean. Roof top restaurant is more like street vendor on the roof top serving food. Although we prepaid the hotel, we refused to stay there and ended up getting another hotel room. I am not sure how the hotel has this high of rating and if they are all legitimate. We are a long term user and travel the world. We trust Expedia, but it is unfathomable how this hotel has this high of rating.

6/10 Boleh diterima

nobu

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
フロントの人が、その場で高評価をするよう求めてくる…
初めてのインドだったので、宿泊はちゃんとしたホテルに泊まろうと思い、ここを予約しました。 到着するなり、部屋もみていないのに、今すぐに高評価をしてくれと言われました。 部屋は、一泊500円とかで泊まれるインドの感覚からすると、その8倍の4000円も出しているのに、こんな感じか…という部屋です…

2/10 Teruk

Kim

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel was at the end of s dangerous ally. We secured a room for one twin and one double but got a king bed. The throw rug At the end of the bed had never been vacuumed. The bathroom smelled like urine and mothballs. This hotel would be better than sleeping on the streets, but that's about it. No one who is not Indian should ever stay at this hotel. You are blocked in and there is a tremendous amount of foot traffic from local markets. It is definitely not safe. We only stayed one night because we got there late. We were out as soon as possible! It was also very loud and they left the hall lights on which shined through a huge windows in the room. I had read positive reviews so I gave it a chance. But I put my friend and me in danger!

6/10 Boleh diterima

Kyle

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Okay place, but wouldn't stay there again.
The hotel itself was okay, but our room got so incredibly damp that we could barely sleep. By morning, the windows were covered. AC wasn't working to try and help the humidity.