The Queeny

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Consua terdapat pusat kecergasan dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Queeny

Kolam renang terbuka
Standard Room (Queeny) | Peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Makan malam dihidangkan
Depan hartanah - siang/malam
Lobi

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Penyaman udara
  • Gim
  • Pengemasan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM117
RM131 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Apr - 26 Apr

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room (Queeny)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Velsao - Pale, Airport Road, Consua, Goa, 403712

Tempat berdekatan

  • Kawasan Perindustrian Verna - 5 min memandu - 4.2 km
  • Pantai Arossim - 19 min memandu - 6.4 km
  • Pantai Bogmallo - 26 min memandu - 9.6 km
  • Pantai Majorda - 28 min memandu - 9.9 km
  • Pantai Colva - 40 min memandu - 14.0 km

Bergerak

  • Stesen Vasco da Gama Dabolim - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Dabolim (GOI) - 9 minit memandu

Restoran

  • ‪Village Cafe - ‬10 min memandu
  • ‪Antique Mardol Family Bar and Restaurant - ‬6 min memandu
  • ‪Sheela Bar and Restaurant - ‬8 min memandu
  • ‪Kesarval Garden Retreat - ‬6 min memandu
  • ‪Cafe Chai Coffee - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

The Queeny

Hotel di pergunungan
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar di The Queeny. Restoran di tapak, Skye Grill, menyajikan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, hartanah bebas asap rokok dan dewan sambutan
  • Dewan bankuet, bantuan pelancongan/tiket dan lif
  • Surat khabar percuma, tempat simpanan bagasi dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Almari pakaian, balkoni dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Kaffe Q
  • Skye Grill

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan

Kebolehcapaian

  • Lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
LIST_ALT

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Restoran hotel dibuka setiap hari dari jam 06:00 hingga 23:00.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1144.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

MONETIZATION_ON

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1144.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah HOTS000378

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Queeny Consua
The Queeny Hotel
Queeny Hotel Consua
The Queeny Consua
The Queeny Hotel Consua

The Queeny Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 56 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 56 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 56 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 56 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 56 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.6/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Anil

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room key was not working, washroom condition is not good at all.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Dhaval

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Not everything was available mentioned in ad for example breakfast!! Quality of room was not as expected
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Ghansham, Orlando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Bhulabhai Anthony

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Very convenient location.
It was fine for a short stay as I was there for only two days.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Bhulabhai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was fine.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Ravi

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good
It was a pleasant stay.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Sureshchandra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Bhulabhai Anthony

Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Bhulabhai Anthony

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice stay close to the airport
Stay was nice and comfortable with easy access to places I wanted to visit and go to. Staff was very friendly.
Menginap 7 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Katarina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
The stuff was very kind and helpful.
Menginap 1 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

Ganesh

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

ASHOK

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clarify everything before booking on email
Hotel do disclose the reality atvthe time of booking, restaurent was closed,,our package was with breakfast and they get breakfast in plastic bag from nearby hotel and they serve you in breakfast. Always they are not answerable for this. They know they are very closed to Bits and airport,so they take advantage .
Menginap 2 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Patrick

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was run-down and dirty, we moved out after 1 night.
Menginap 8 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

SUROJEET

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

prasad r

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirtiest motel worst place
Menginap 3 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Sandhya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Dis 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Annoying
Really a bad experience 1st time happened on my goa trip .. Bad service, bad food , and dirty towles and bedsheets There is no complementary toiletries .(instant that showing while booking the room ) Breakfast is really bad they want to tell that there is a free breakfast and all going on Totally complaint lift everytime Swimming pool is nice but there is no light on night Totally a bad experience is in quneey
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
La piscina estaba medio vacía y el afua verde, asi que no pudimos bañarnos. Tiene buenas vistas, al fondo se ve el mar. La comida estaba buena y las habitaciones limpias. El personal es agradable. No ofrecen cambio de moneda.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2019

2/10 Teruk

MB

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As i entered the hotel found a group of guest fighting with the receptionist(Vinay) , once I checked in I realised this place has zero service culture , had to followup 3 times to get my lunch in the room Despite reminding them twice to arrange for a cab and a wake up call no one bothered to do that , Luckily i got up on my own and made it to the airport just on time
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Aditya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean room without a good view. Very noisy as both side it have road so traffic noice is there
Menginap 1 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible experience... AC issue, staff issue, food issue.. Nothing up to mark
Menginap 1 malam pada Jan 2019