Panorama Hotel & Spa
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Panorama Hotel & Spa





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM389
RM408 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Apr - 23 Apr
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Suite Deluxe

Suite Deluxe
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Suite (com saleta)

Standard Suite (com saleta)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Independencia 143, Águas de Lindóia, SP, 13940-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Guarany
Hotel Guarany
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
9.0 daripada 10, Hebat, 446 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi kemudahan termasuk penggunaan: spa
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 10 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 12 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Panorama Aguas de Lindoia
Panorama Hotel Aguas de Lindoia
Panorama Hotel & Spa Aguas De Lindoia, Brazil
Panorama Hotel & Spa Aguas De Lindoia
Soalan lazim
Panorama Hotel & Spa Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
8 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Marcia
Mengembara bersama keluarga
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcia
Menginap 4 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Eliana
Mengembara bersama keluarga
22 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Panorama
Eliana
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rogério
10 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rogério
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Vivian
13 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amamos, voltaremos!
Vivian
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Murilo Lino de Lima
11 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Murilo Lino de Lima
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Gilberto
18 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gilberto
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
LUCIANA
Mengembara bersama keluarga
9 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUCIANA
Menginap 2 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Analice
Mengembara bersama keluarga
8 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viagem boa ,mas poderia ser excelente
Analice
Menginap 5 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
LUIS F
21 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito boa
LUIS F
Menginap 3 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Éverton
18 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel OK
Éverton
Menginap 2 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia tranquila!
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Enilson Da
2 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Boa Acomodação
Enilson Da
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Juliana
25 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juliana
Menginap 4 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Renato
17 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Renato
Menginap 4 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Silas
Mengembara bersama keluarga
28 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silas
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Elvira
22 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elvira
Menginap 2 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
Graciene
22 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Deixou um pouco a desejar...
Graciene
Menginap 1 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Bruno
25 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ÓTIMO
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Regina
Mengembara bersama keluarga
23 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Gostei muito. Atendeu as minhas expectativas
Regina
Menginap 2 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Cilena Aparecida
3 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cilena Aparecida
Menginap 3 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
WALTER CAMARGO
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom Hotel
WALTER CAMARGO
Menginap 2 malam pada Sep 2021