hotelF1 Blois Nord

Hotel di Blois terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk hotelF1 Blois Nord

Kemudahan sukan
Room (Trio) | Sinki Bilik Mandi
Kemudahan sukan
Bahagian dalam
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM146
RM169 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Mei - 6 Mei

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Room (Duo)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Lantai bilik mandi dipanaskan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room (Trio)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Lantai bilik mandi dipanaskan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
146 Avenue de Chateaudun, Blois, 41000

Tempat berdekatan

  • Basilika Notre-Dame de la Trinité - 4 min memandu - 3.9 km
  • Katedral St. Louis - 5 min memandu - 3.4 km
  • Château Diraja Blois - 6 min memandu - 3.7 km
  • Maison de la Magie - 6 min memandu - 3.8 km
  • Office de Tourisme de Blois Chambord - 7 min memandu - 3.8 km

Bergerak

  • Stesen La Chaussee-St-Victor - 5 minit memandu
  • Tours (TUF-Tours - Loire Valley) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Memphis Coffee Blois - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Buffalo Grill la Chaussee Saint Victor - ‬3 min memandu
  • ‪Premiere Classe Blois Nord - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

hotelF1 Blois Nord

Sorotan hartanah
hotelF1 Blois Nord menyediakan kemudahan seperti teres dan taman. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), mesin layan diri dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 64 bilik disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi berkongsi (sinki di dalam) dengan lantai dipanaskan (bilik mandi) dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia dengan bayaran: EUR3.50 untuk seorang

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi berkongsi (singki dalam bilik)
  • Lantai bilik mandi dipanaskan
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • TV skrin rata

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Waktu operasi meja sambut tetamu berbeza di hartanah ini
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Waktu operasi meja sambut tetamu ialah jam 06:30-09:30 dan jam 17:00-21:00 pada hari Isnin-Jumaat dan jam 07:30-10:30 dan jam 17:00-21:00 pada hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad), pengambilan kunci

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 11 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 5.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 3.50 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi tuala: EUR3 seorang, sepenginapan (atau tetamu boleh membawanya sendiri)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

hotelF1 Blois Nord Hotel
hotelF1 Blois Nord Hotel
hotelF1 Blois Nord Blois
hotelF1 Blois Nord Hotel Blois

Soalan lazim

Adakah hotelF1 Blois Nord mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di hotelF1 Blois Nord?

Setakat 21 Apr 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di hotelF1 Blois Nord pada 5 Mei 2025 bermula serendah RM 146.29, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di hotelF1 Blois Nord?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di hotelF1 Blois Nord?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00.

Apakah masa daftar keluar di hotelF1 Blois Nord?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya hotelF1 Blois Nord?

Terletak di Blois, hotel ini sejauh 1 mi (1.6 km) from Polyclinique de Blois dan 3 bt (5 km) dari Katedral St. Louis dan Basilika Notre-Dame de la Trinité. Maison de la Magie dan Les P’tits Clous juga dalam jarak 3 bt (5 km).

hotelF1 Blois Nord Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 136 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 46 daripada 136 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 29 daripada 136 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 136 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 23 daripada 136 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

michelle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
TRES BIEN DOMMAGE PAS DE TOILETTE DANS LES CHAMBRES
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Frederic

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

bruno

il manque des serviettes de douche
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

monique

Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pascal

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel sale douche pas propre WC il faut en faire 7 pour en trouver un à peu près propre pas de serviettes pour la douche pratiquement rien pour le petit déjeuner . Hôtel à fuir
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Isabelle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un cauchemar a l hôtel

Hotel sale. Petit dejeuner insuffisant et deguelasse.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Yves

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A fuir

Le personnel ne donne pas de savon aux clients. Quand je suis arrivé, l'employé ne m'a même pas donné de serviette. Il m'a dit dans un premier temps qu'il n'y avait plus de serviettes, j'ai insisté pour en avoir une et il m'en a vendu une. La moindre des choses, quand on gère un hôtel, c'est de donner serviettes et savons aux clients. Il n'y avait même pas de chambres avec douches et toilettes, plusieurs douches et WC étaient hors service, ce qui est un comble. Quand on gère un hôtel, on doit faire en sorte que toutes les douches et toilettes soient en service et d'une propreté impeccable. On appelle un plombier si besoin est. Il n'y a même pas de pommeau dans les douches et on ne peut même pas régler soi-même la température des douches. Un comble ! En plus, dans les toilettes, il n'y avait même pas de lunette, ni de couvercle. Il a fallu que je demande du papier toilette à l'employé. L'hôtel était très mal tenu. Les clients devaient demander la clé de la chambre à la personne à l'accueil. L'hôtel était très excentré, ce que je peux à la limite pardonner.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Francis

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Bon séjour mais je prefaire la salle de bain et wc dans la chambre
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Joël Christine

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

matthew

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Most toilets not working or broken. No soap in any bathroom facilities and no toilet paper when we first arrived. Poor maintenance.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Zachary

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien pour dormir la nuit, mais il n'y a pas de serviettes fournies, c'est loin de la ville et les salles de bains sont bien salles.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Patrice

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Trop vieillot

Hôtel qui a vraiment besoin d'un relooking ! Tout est vieillot, pas de serviettes de toilette, pas de papier dans les toilettes, pas de gel douche dans les distributeurs, machine à café hs, portail hs, espaces verts non entretenu....heureusement le personnel présent est cordial. Aussi les prix affichés en extérieur ne sont pas les mêmes qu'à la réception.
Menginap 5 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Patrice

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Trop vieillot

Hôtel qui a vraiment besoin d'un relooking ! Tout est vieillot, pas de serviettes de toilette, pas de papier dans les toilettes, pas de gel douche dans les distributeurs, machine à café hs, portail hs, espaces verts non entretenu....heureusement le personnel présent est cordial. Aussi les prix affichés en extérieur ne sont pas les mêmes qu'à la réception. Exemple 4.50 € pour le pdj affichés dehors contre 5.90 € à la réception
Menginap 5 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel miteux

Propreté qui l’aide à désirer. Attente à l’accueil très longue. Chambre non adapté au couple ( 1 seul coussin). Insonorisation déplorable on entend tout !! Je pense qu’il y a un gros manque d’hygiène avec un manque de respect de celle-ci. Dans un hotel F1 on attend pas le grand luxe, mais là nous sommes presque sûr de l’insalubrité!! Il est grand temps que les propriétaires réagissent !!
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

ALAIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rapport qualité/prix excellent.

Quelques petits détails à remédier SVP. Chambre 125 : la télévision est trop rouge, ŕéglage à faire. Le WC proche, le dérouleur de papier est décroché. Sinon, RAS, chambre propre et nuit très calme, accueil agréable.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Akim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bon rapport qualité prix

Top hôtel proche restauration et calme !!! Bon le petit déjeuner est léger y a que du pain de mie et céréales !!! Sinon top personnel super gentil
Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

pascal

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A eviter

Établissements à eviter, pas de chauffage dans la chambre, état des sanitaires affreux, il faut être courageux pour y aller, petit dejeuner léger.nous arrêtons les hotels de cette franchise
Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

DIDIER

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
hotel tres sale certaine fenetres ne se ferment meme pas
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Marion

Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Laetitia

Menginap 1 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

odile

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Sandrine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
L'accueil très froid. La chambre pas propre du tout. Le lavabo sale aucun savon et serviette a disposition. Les toilettes sont immonde pas de papier toilette et la lumière s'éteint. La douche très sale les cheveux partout dans la douche la porte se ferme très mal. Le petit déjeuner pas bon du tout aucune hygiène pour un hôtel c'est grave. Je trouve que cette hôtel devrait être fermé. Je vous le déconseille d'y aller.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Sandrine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Ludovic

Menginap 1 malam pada Ogo 2023